911 2.2E of 2.2T?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 2.2E of 2.2T?

• Maker
    Discussie
  • Beste porschisten,
    Is er een wezenlijk verschil (in betrouwbaarheid) tussen een T en E wat betreft de 2.2l versies? Ik weet een 2.2E te koop staan echter zonder versnellingsbak. Welke vernellingsbak laat ik het best hieronder plaatsen?
    Groeten
    PopPorsche

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 143)
    • Mijn elfje verschijnt binnenkort in een nieuw PORSCHE magazine: Total 911!!

Gek 🙄 , hier blijven ook de originele foto’s blauw zien …. ??? Als ik de foto’s bewaar op m’n pc zijn ze echter ok van kleur. De rest van het forum ziet er helemaal normaal uit. We zullen het maar weer op IE steken zeker ;-).

by the way: ziet er schitterend uit de wagen, ben blij dat je de originele kleur behouden hebt 😀 . Geniet van je wagen.

Ik zie ze gewoon geel (behalve dan die geplaatste blauwe door BC911)

@ BC 911: Wat zijn computers toch bizarre dingen!!!

Meer foto’s volgen wanneer de weersomstandigheden het toelaten om een mooie reportage te maken.

Wim

heel mooi geworden, maar waar zijn de andere foto’s gebleven. 🙄

Schitterend geworden, heel mooi….

Anoniem

weeral eentje om jaloers op te zijn 😯

Dat vermoedde ik al een beetje, daarom dat ik het even vraag. Maar dit is wat ik zie … … een blauwe porsche met blauwe lichten. En dat is toch iets anders dan dat mooie geel ;-).

Attachments:
                    • nonkel.jpg

Ik vermoed dat er iets mis is aan jouw scherm of aan mijn foto’s (getrokken in schaduw van het huis). De wagen werd volledig in originele staat geplaatst dus zeker geen blauwe lichten!!!

Ligt het aan mijn ogen (of scherm) of is er iets mis met de foto’s? Alles ziet zo blauw 😯 . Pas op, ook geen misse kleur voor een 911, maar met zo’n blauwe lichten ga je volgens mij nooit door de keuring komen ;-).

Die ziet er idd weer geweldig goed uit . En nu weet jij wat je eraan hebt 😉

Proficiat, ziet er prachtig uit !

en binnen !

Attachments:
                              • IMG_4945.jpg

de andere kant…

Attachments:
                                • IMG_4942.jpg

even langzij….

Attachments:
                                  • IMG_4943.jpg
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 143)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.