911 2.2E of 2.2T?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 2.2E of 2.2T?

• Maker
    Discussie

• nonkel Porsche
    Deelnemer

Beste porschisten,
      Is er een wezenlijk verschil (in betrouwbaarheid) tussen een T en E wat betreft de 2.2l versies? Ik weet een 2.2E te koop staan echter zonder versnellingsbak. Welke vernellingsbak laat ik het best hieronder plaatsen?
      Groeten
      PopPorsche

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 143)
      • Met alle Chinezen maar niet met den dezen.

🙄 😈 🙄

Wim

Je moest eens weten wat wij binnen krijgen wat z.g. goed gedaan is. 😕
          Ik mag het misschien niet zeggen, maar dit is puur de mensen dan geld uit hun zakken kloppen.
          En ben de laatste tijd behoorlijk geschrokken van wat er met Porsche’s gedaan is/werd. 😥

Ik volg het ook aandachtig .
            Desondanks vind ik het zeer jammer dat een wagen die gerestaureerd zou zijn blijkbaar optisch opgelapt is .
            Ik dacht ook echt dat deze wagen degelijk hersteld was .
            Aan de foto’s te zien is niets minder waar 😥

ik kijk er al naar uit!!

Wordt een hele mooie….

Da wou ik eigenlijk wel doen maar kreeg dat niet voor elkaar…
                  Maar idd met mijn elfje komt alles goed. Hij zal in de staat komen te staan zoals hij in 1969 in de showroom stond. Na de spuitwerken wordt er een nieuwe hemel geplaatst, gerestaureerde stoelen, nieuwe tapijten, het stuur dat opnieuw wordt gespoten en met leder bekleed, gerestaureerde klokken, nieuwe chromé bagetten en stootbumpers,.. m.a.w. ik maak er een nieuwe van!!

groeten
                  nonkel Porsche

Wim

Misschien makkelijker dat je de foto’s volgende keer in een post zet. 😉

Maar komt wel weer goed met de Porsche zie ik.

en dan nu de werkzaamheden…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 143)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.