911 2.2E of 2.2T?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 2.2E of 2.2T?

• Maker
    Discussie
  • Beste porschisten,
    Is er een wezenlijk verschil (in betrouwbaarheid) tussen een T en E wat betreft de 2.2l versies? Ik weet een 2.2E te koop staan echter zonder versnellingsbak. Welke vernellingsbak laat ik het best hieronder plaatsen?
    Groeten
    PopPorsche

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 143)
      • ….

een paar foto’s van mijn onvoorziene restauratie…

alleen zal de uiteindelijke kostprijs niet meer in verhouding zijn met de waarde…?
            Langs de andere kant zal hij nu wel echt in optima forma zijn!

Mijn gedacht Wim .

Wim

Dit is dus weer 😥

Maar als hij dan straks klaar is, weer een Porsche naar je zin dan. 8)

Dat dacht ik ook!!!!
                  Maar kheb roest gevonden aan de A stijl passagierskant ter hoogte van de voorruit, onderd de hoedenplank, langs de binnenkant (interieur) van de twee achterste flanken (gardebou’s of hoe noemt da juist?), voorste gardebou onder het dashboard passagierskant, binnenkant wielkasten beide kanten, binnenkant deuren, tankklep, kofferdeksel, voorbumper, binnenkant twee achterste bumpers, … dus niet echt in orde zou ik durven stellen…

Roest 😯
                    Ik dacht dat die wagen pas volledig opgemaakt was 😕

Wagen gaat zaterdag naar de spuiter. We hebben hem iets verder gestript dan voorzien…. interieur is volledig verwijderd… roest opgedoken….aiaiai ik dacht da’k er eentje gekocht had die ‘in orde’ stond.
                      Maar kop op, wanneer hij af is zal’tem vree schoon zijn!!
                      !!foto’s volgen!!

greeetzz
                      nonkel Porsche

Ik heb een echt orgineel houten stuur naar mijn weten, mijn neef werkte daar in die tijd, en die had m voor me uitgezicht, zal het nog eens navragen

Een echt origineel houten stuur voor een 911 of een Nardi? Bij Stuurman verkopen ze replica speedsters zag ik op de website en deze hebben volgens de foto een Nardi…

Zo’n orginelen houten stuur heb ik nog liggen, maar was een cadeau van mn moeder voor mn eerste porsche(nooit gebruikt maar toch)
                            Probeer Stuurman Classic Cars eens, daar heb ik de mijne gekocht(ze zijn niet goedkoop :mrgreen: )

hier maar eens heen bellen….kijk even bij auto’s wat joop heeft staan. zal toch wel een stuurtje overhebben en misschien fuchs :mrgreen: klik of anders van kessel…..

Oei er zijn hier een paar posts verloren gegaan door de crash voor nieuwjaar.

Om kort te herhalen de wagen wordt eind januari opnieuw gespoten nadat door het afhalen van de paintshield de lak op sommige plaatsen was meegekomen. Heb besloten om hem meteen volledig te laten herspuiten en een laagje vernis te laten opzetten ter bescherming van de lak.
                                Het dashboard moet vernieuwd worden. Had graag een tweedehands exemplaar gekocht. Iemand ééntje liggen? Bovendien worden de zetels voorzien van nieuw binnenwerk (zijn echt wel doorgezeten) en zal er een nieuwe dakhemel geplaatst worden (zwart) Het stuur zal opnieuw in leder overtrokken worden alhoewel ik een origineel houten stuur zou willen (maar waar geraak je daar nog aan???) en tot slot wil ik de replica fuchs vervangen door originele…

Ik hou jullie op de hoogte
                                nonkel porsche

Van harte geluk gewenst met deze prachtige Porsche

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 143)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.