911 2.2E of 2.2T?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 2.2E of 2.2T?

  • Maker
    Discussie

  • nonkel Porsche
    Deelnemer

      Beste porschisten,
      Is er een wezenlijk verschil (in betrouwbaarheid) tussen een T en E wat betreft de 2.2l versies? Ik weet een 2.2E te koop staan echter zonder versnellingsbak. Welke vernellingsbak laat ik het best hieronder plaatsen?
      Groeten
      PopPorsche

    15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 143)
      • Beste vrienden,

        Ik kan het eindelijk verkondigen. Ik heb m’n eerste Porsche . Welke? De one and only Carrera to China 911!!
        Na opnieuw onderhandeld te hebben met Jan en Erwin toch tot een compromis gekomen. En ik ben er wat blij mee!!

        Greetz,
        Nonkel Porsche

          [quote=”kleinekastenteufel”:d2b2bwnf]Proficiat, 2.0 targa soft. Uw collectie begint museum allure’s te krijgen.

          😀 twisted: 😀 [/quote]

          idd, garage ook wat aan het bekleden met porsche stuff 😉

            Ik ben benieuwd wat het geworden is ❗

              te laat. Heb reeds gekocht. Tis te zeggen heb overeenkomst over verkoopprijs en ga de wagen ophalen binnen veertien dagen! Ik laat jullie beslist dan meer weten.

                Proficiat, 2.0 targa soft. Uw collectie begint museum allure’s te krijgen.

                😀 twisted: 😀

                  waarom niet gaan voor een 2.0 ? korte basis, goede investering.

                  Heb net een 911 2.0 sotwindow targa gekocht.

                    Zin in een proefritje… Geen probleem! Laat maar iets weten.

                      [quote=”wimpoppe”:253zt1xe]Heb een mailtje gekregen van de persoon die de witte 1969 911T verkoopt. Jammer genoeg staat hij niet meer in de originele kleur (was tangarine). Ook de zilver metallic uit Beveren ben ik vandaag gaan bekijken. Je raadt het nooit: de originele kleur is tangarine.
                      In Beveren nog vele opmerkingen zoals geen originele binnenspiegel en deurbekleding. Slecht sluitende motorkap en koffer. Rubbers die niet aansluiten op carrosserie boven de voorruit. Lak gebarsten op het koffertedsel en aan de stijl boven de bestuurdersdeur, chroom vol deuken rondom de ramen,… en dan een prijs van 26000€ !! Ik begin stilaan hopeloos te worden![/quote]

                      Rustig rondkijken. er duikt wel iets op. Maar laat je niet misleiden, een goede en gezonde pre 73 is niet goedkoop…

                        klik hier…is wel een 2.4?…

                          Heb een mailtje gekregen van de persoon die de witte 1969 911T verkoopt. Jammer genoeg staat hij niet meer in de originele kleur (was tangarine). Ook de zilver metallic uit Beveren ben ik vandaag gaan bekijken. Je raadt het nooit: de originele kleur is tangarine.
                          In Beveren nog vele opmerkingen zoals geen originele binnenspiegel en deurbekleding. Slecht sluitende motorkap en koffer. Rubbers die niet aansluiten op carrosserie boven de voorruit. Lak gebarsten op het koffertedsel en aan de stijl boven de bestuurdersdeur, chroom vol deuken rondom de ramen,… en dan een prijs van 26000€ !! Ik begin stilaan hopeloos te worden!

                            svevo7 at gmail dot com. of hier….succes…..

                            [size=85:2vzlbtro]Edit by Mod :Even onherkenbaar gemaakt voor zoekmachines en ik hoop dat de eigenaar van dit emailadres een toestemming heeft gegeven om die openbaar te maken .[/size]

                              klik hier….zo kan je hem bereiken….succes.

                                [quote=”wimpoppe”:2u2ocvrm]Hij zou weg mogen voor 24000€ incl de onderdelen. Maar onderdelen interesseren me niet: wat moet ik met een tweede mistlicht, een paal stalen velgen en nog van die zaken… .[/quote]De onderdelen zijn zo verkocht als je ermee adverteerd.

                                  [quote=”wimpoppe”:3ahl1v6j]@ bully heb je soms de webstek waar ik meer info over deze wagen kan vinden?[/quote]Hans zit op het ned forum…heb hem een pb gestuurd om zich hier te melden….
                                  😉

                                    Beste Wim,

                                    matching numbers gaat voor een verzamelaar samen met originaliteit, dus hetgeen het meeste waard is is een ONGERESTAUREERDE 911. Dus eerste lak, elk knopje in het dashboard origineel, velgen origineel etc…
                                    Zoals je zegt, met al die reserve onderdelen ben jij niets als je er gewoon mee gaat rijden en fuchsvelgen boven stalen verkiest. Een T die de 30k grens benadert, moet voor mij toch al een zéér goede T zijn, ik denk dat ik hier niet de enige ben die hier zo over denkt. Als je meer dan 30k wil uitgeven aan een goede pre 73er, dan kies je eerder voor een E of S. Een T kan je dan stilaan achter je laten.

                                    Succes nog met de zoektocht

                                  15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 143)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.