911 2.7s coupe 1977

Home Forum Stel jezelf even voor ! 911 2.7s coupe 1977

• Maker
    Discussie

• Sammy Van Hove
    Deelnemer

Ik heb net een 911 2.7s gekocht bij Dieter in Opglabbeek Usa import. Hij moet volledig gerestaureerd worden Motor wordt gereviseerd bij Vanbeurden

Carrosserie Backdaten of origineel zetten?

Suggesties?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 147)
      • Dat is al iets heel anders dan de eerste foto’s die we te zien kregen ,je merkt zo dat afwerking met oog op detail gebeurd is zoals het hoort :coolness:
        Voor zover ik je topic kunnen volgen heb kan ik uitmaken dat de afgelegde weg voor jou niet altijd over rozen is gegaan is (zacht uitgedrukt) maar je mag trots zijn op wat je nu hebt bereikt :up:

image_2014-10-11.jpg
          Einde is nu echt in zicht volgende week proefrit
          image_2014-10-11-2.jpg
          image_2014-10-11-3.jpg

image_2014-10-11-4.jpg

image_2014-10-11-5.jpg

image_2014-10-11-6.jpg

image_2014-10-11-7.jpg

image_2014-10-11-8.jpg

Wim

Maat van mij had ook een complete revisie van een 3.0 blok, en daar was zoveel buiten de normen dat het eigenlijk een nieuw blok geworden is.

Kosten bijna 16K.

Dus Sam is er nog goed vanaf gekomen. :engeltje:

SLIK, 12000 euro, das een smak geld :bounce:

Revisie bij vanBeurden heeft veel geld gekost…boven 12 K maar ik denk dat elke situatie anders is, bij mij is acht alles vernieuwd, oliepomp,cilinders,cilinderkoppen,…..en ik doe het liever grondig dan dat ik achteraf terug kosten heb (bite the bullet…)

Toch niet 😀 , maar ik heb hier al zo veel verschillende bedragen zien passeren dat ik wel benieuwd ben. Vroeg of laat sta ik ook voor zo’n revisie. Daarmee.

[quote=”Maarten R” post=154569]Succes verder met de opbouw!
                    Wat heeft de motorrevisie nu gekost (als ik zo onbeleefd mag zijn…)?[/quote]

Dat moet een “Hollander” zijn :mrgreen:

Succes verder met de opbouw!
                      Wat heeft de motorrevisie nu gekost (als ik zo onbeleefd mag zijn…)?

Die groene kleur was mijn favo en volgens mij echt van het jaar 1977 :up:
                        Heb zelf in de begin jaren met een 2.4 S gereden met mech. injectie en 190 pk en een 2.7 Carrera met 210 pk, wat een beesten waren dat in de jaren 80 :respekt:
                        Waren beide van klanten en toen al heel apart en zal maar niet zeggen voor wat voor bedragen ze te koop werden aangeboden 😳

Ja idd

‘S heeft groene kap en idd 175 pk hopelijk zijn de paardjes allemaal teruggevonden

ziet er prima uit! :up:

Foto’s van bij Philip?

Ziet er allemaal fraai en bekend uit :salut:
                                  Had ook een 2.7 165 pk met een groene kap en mijn maat een 2.7 met 150 pk met een zwarte kap.
                                  Dacht altijd dat een S een rode kap had ❓ , of heb ik het mis ❓
                                  Oja een S had volgens mij 175 PK.
                                  Heb er 8 jaar met enorm veel plezier mee gereden :driver:

Voila nog wat vorderingen der werken

de motor zit te wachten op z’n carrosserie waaraan
                                    Timo zeer hard aan het werken is…

Hopelijk deze zomer toch eindelijk eens kunnen rondrijden… 🙂

Motorrevisie1.jpg

Motorrevisie2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 147)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.