911 2.7s coupe 1977

Home Forum Stel jezelf even voor ! 911 2.7s coupe 1977

• Maker
    Discussie

• Sammy Van Hove
    Deelnemer

Ik heb net een 911 2.7s gekocht bij Dieter in Opglabbeek Usa import. Hij moet volledig gerestaureerd worden Motor wordt gereviseerd bij Vanbeurden

Carrosserie Backdaten of origineel zetten?

Suggesties?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 147)
      • Ik zit met een probleem….
        Ik ben langs een verchroombedrijf geweest om mijn raamprofielen terug netjes te zetten, nu blijkt dat dit Aluminiumkaders zijn en ze deze niet kunnen verchromen maar dat deze geanodiseerd moeten worden. Schijnbaar niet mogelijk in België. iemand tips of adressen waar je dit kan laten doen?

Dat komt wel, heel goed bezig!

Mooie wagen daar ben ik nog lang niet !

En nu in het Eis-grun metallic?

Prachtige kleur > https://porscheforum.be/forum/4-911/120603-27-targa-van-1976 😉

Kabelboompje eruit om vervolgens de carrosserie volledig ontlakken, metalliseren & poederlakken! 🙂
                Kabelboom eveneens nieuw laten maken: http://www.kroonwireharnesses.com/site/About_us.html
                Heb ikzelf zéér goede ervaringen mee!

Kabelboom uitbouwen & inbouwen = anderhalf dagje werk!

Succes!

Mooi projectje man !! :applaus:

Dacht ergens gelezen te hebben dat je hem niet ‘perfect’ wou hebben, maar als ik eerlijk moet zijn…. Het zal niet veel schelen denk ik :applaus:

Ja ne koffie verkeerd mmmm :happydance:

@Wim, moesten ze die nu echt in de koffie met melk dompelen :mrgreen: :mrgreen:

Wim

[quote=”Bert V.” post=125291]Nu je toch zo ver staat, elektriciteit eruit en body laten ontlakken :popcorn: :coolness:

Zo kan je beginnen van op een propere basis :up:[/quote]

Dan heb je inderdaad een nieuwe body, en beter als van Porsche uit geleverd.

image_2013-03-23-6.jpg

image_2013-03-23-7.jpg

Na al het destructieve werk eindelijk wat constructief werk kunnen doen, het restaureren is begonnen.

Interieur onderdelen allemaal zeer proper gekregen, net zoals nieuw!

Iemand een tip om de Defrost hendels terug mooi rood te zetten ik dacht aan nagellak of modelbouwverf ?

image_2013-03-23.jpg

image_2013-03-23-2.jpg

image_2013-03-23-3.jpg

image_2013-03-23-4.jpg

image_2013-03-23-5.jpg

of een nieuwe boom bestellen 😀 incl labeltjes 😛

[quote=”Bert V.” post=125291]Nu je toch zo ver staat, elektriciteit eruit en body laten ontlakken :popcorn: :coolness:

Zo kan je beginnen van op een propere basis :up:[/quote]

+1 en eens je er aan begint zal je merken dat de bekabeling eruit halen best meevalt, wel genoeg foto’s maken en labelen…

Nu je toch zo ver staat, elektriciteit eruit en body laten ontlakken :popcorn: :coolness:

Zo kan je beginnen van op een propere basis :up:

Er nog eens goed ingevlogen en de auto is gestript hij kan naar de carrosserie ….

Stukken gaan halen bij Jomaparts Parts om de voorkant te herstellen

Hij gaat inderdaad op de richtbank maar al eens nagemeten en gaat meevallen bij eerste nazicht staat hij nog perfect, ik ben natuurlijk geen expert dus wordt zeker gecheckt

Voor de rest ben ik aan het twijfelen om de elektriciteit er ook uit te halen is het enige wat er nog inzit, maar lijkt me toch een zeer moeilijk werkje om terug te installeren, iemand zin om te helpen… 😉

image_2013-03-17.jpg

image_2013-03-17-2.jpg

image_2013-03-17-3.jpg

image_2013-03-17-4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 147)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.