Home › Forum › Stel jezelf even voor ! › 911 2.7s coupe 1977
- Dit onderwerp bevat 147 reacties, 48 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door Sammy Van Hove.
-
MakerDiscussie
-
3 februari 2013 om 18:53
Ik heb net een 911 2.7s gekocht bij Dieter in Opglabbeek Usa import. Hij moet volledig gerestaureerd worden Motor wordt gereviseerd bij Vanbeurden
Carrosserie Backdaten of origineel zetten?
Suggesties?
-
MakerDiscussie
-
Ik ben toch nog altijd aan het twijfelen over de kleur, in de week 911 gezien in wit met zwarte striping en Ducktale toch direct veel sportiever…
Hij wordt toch helemaal blank gezet en alles gaat eruit zou dit zo’N invloed hebben op eventuele verdere verkoop? Ik ben toch niet echt overtuigd…
De airco wordt volledig uitgebouwd. Als iemand interesse heeft ?
Iemand een goed adres voor de stoelen wat op te frissen de zitting is wat doorgezakt of kan je dat ook zelf herstellen zonder eerst naaicursus te gaan volgen , 😀
Voilà nog wat uurtjes verder gedemonteerd .
Wat roest van voor even uitzoeken welke platen er nu vervangen moeten worden
De achterkant verder gedemonteerd tot zover geen verrassingen ….
weet je waar die after market plastic boards te verkrijgen zijn?
Alles van de airco kun je weghalen, is geen enkel probleem.
het enige waar je op moet letten is de aftakking van de stroom, en die goed leggen/doorverbinden.
Let er ook op dat je daarna het lucht/ventilatie systeem Europees aansluit met de daarvoor benodigde plastic stukken.De plankjes zijn inderdaad origineel Porsche, maar daar daar zijn nu after market hard plastic voor die beter tegen het vocht bestendig zijn.
goe bezig zeggen ze hier :respect2: voor de rest kan ik je niet verder helpen ,succes met de werken :lekker:
sven molenaar in zandvoort
heeft veel onderdelen
sucses met je porsche
:drink:Vandaag verder aan de P gewerkt…
Vooral met het interieur bezig geweest, iemand ervaring met het uitbouwen van de airco in amerikaanse Porsche ?
Ik heb het lelijke roostergedeelte gedemonteerd aan de onderant van het dashboard, maar ik zie nu dat de verdamper gewoon vrij zit (eerst triplex plaatjes moeten weghalen beter schrijnwerken gebeld… 😀 )
Nu zie ik dat onderaan er ook metalen onerdelen zitten waarin de ventilator voor het airco gedeelte, kan dit zomaar weggehaald worden?
Thx voor de input !
Onderdelen al zeker nodig :
Interieur ;
– triplexplaatjes aan pedalen en passagierskant ??? bllijkt origineel van
porsche te zijn (klopt dit?)
– nieuw onderkant van dashboard zonder de aircoroosters
– bovenkant dashboard staat een beetje omhoog ik weet niet of dit kan
gerepareerd worden
– rest van het interieur valt reuze mee buiten de elektrische fantasiekes
van alarm, luidsprekers, en reuze antenne draad die nergens naartoe
gaat…
– achterkant aande achterraam afwerkplank staat ook krom moet verder
bekeken wordenExterieur ;
Europese koplampen
Lens van rechterachterlicht
reflector
europese bumperblokkenDe zoektocht kan beginnen ….
Motor volledig open
Nieuwe zuigers, nieuwe cilinders, nieuwe oliepomp, nieuwe uitlaat, nieuwe veren voor de kleppen,…aiai dat gaat centjes kosten….
Ok… de kogel is door de kerk…na wat rondvraag en jullie reacties idd originele kleur en volledig origineel zetten. De kleur moet wennen maar wordt mooier met de minuut….ik zal blij zijn dat ik de kleur er kan laten opzetten daar ben ik nog lang niet vrees ik…
Een technische vraag, ik heb gemerkt dat er vanvoor geen extra oliekoeler inzit, de motor wordt gereviseerd en ook nieuwe oliepomp is het dan noodzakelijk om toch vanvoor extra een oliekoeler te voorzien of moet hij het zonder ook redden?
Tweede vraag, hoe zit het met de kettingspanner ook origineel of hydraulisch zetten ook al wat gelezen op forum maar vaak tegenstrijdigheden in de reacties…
Derde vraag wat met de warmteregelaar, blijkt ook voor verbetering vatbaar ?
De bedoeling is niet om hem perfect te zetten, want dit is eindeloos in kosten vrees ik, alleen wil ik wel voor een aanvaardbaar budget hem zo betrouwbaar mogelijk maken vandaar deze vragen aangezien er toch serieuse kosten worden aan gedaan…beter ineesn de pijnpunten aanpakken zou ik denken.
Thx voor de input tot zover !
zeker en vast orgineel kleur erop, en orgineel houden 😆
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.