911 3.2 gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 911 3.2 gezocht

• Maker
    Discussie

• Bjorn peersman
    Deelnemer

Beste forumers,

Na jaren denken en rondkijken niet alleen naar Porsches. 😀
      Zou ik graag op zoek gaan naar een 911 van het jaartal 87 – 89.

– zo weinig mogelijk realistische kilometers
      – matching nummers
      – g50 bak maar dit geeft het jaartal al aan
      – zo weinig mogelijk vorige eigenaars
      – voorkeur gaat naar coupe
      – kleur geen zwart, rood of zilver
      – ongeval vrij, liefst originele lak
      – auto nog in staat zoals hij van de fabriek kwam. ( dus geen andere velgen, andere stoffering bv )
      – wagen uit Europa ( geen us of Japan)

Budget + – 30.000 euro.

Alle info niet enkel over te koop staande wagens is meer dan welkom.

Alvast bedankt.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • @fuse veel plezier met jou zoektocht :happydance: Johan Dekens zeker een goede referentie :up: :first:

Hi,

Cabrio Wim : je werkje had ik al geprint en gelezen alvorens ik lid werk. Thx

Bij Johan dekens heb ik ondertussen al eens gekeken maar er staat momenteel niets tussen waar ik gek van ben.
          Je kan blijkbaar ook contact met hem opnemen en laten weten waar je opzoek naar bent.

Het zijn reeds goede tips.

Ben zeker op zoek naar betrouwbare garages / porsche verkopers.
          Ga niet ene kopen om op te maken en zelf te restaureren.
          Geen tijd en heen kennis.

Ik ben dus bereid een bonus te betalen aan de garage met de garantie dat ik iets goeds koop.

Verder wil ik hem ook inschrijven als oldtimer minder taks en verzekering en er in de weekends mee rijden en/of op vrije dagen.
          Zelf heb ik een bedrijfswagen dus zeker geen daily driver.

Greetz

Anders die van Gijsbeer hier op het forum 😉

Is een 3.2 die technisch OK is, met uw budget kan je er onmiddellijk de carrosseriewerken aan laten doen om hem in orde te zetten. Is wel geen G50 en is ook ne grijze.

Welkom fuse :drink: ik vrees dat je budget iets tekort zal reiken om aan jou eisen te voldoen eerder achteraan de 30.000€ zal je moeten betalen voor dergelijk exemplaar :salut:

S2

Ook hier veel succes in je zoektocht! Maar volgens mij weet je al heel goed wat je wil 🙂

Wim

@Fuse, kijk een bij naslagwerken, daar staat een stukje geschreven over aankoop van een oudje, en waar op te letten.
                  Heb je al een gegeven mocht je naar iets gaan zien.

En terug open… :drink:

Wim

Welkom, maar wie is Fuse ???

Dus stel u even netjes voor in het daarvoor bestemde draadje, met een beetje uitleg van u zelf.
                      Tot dit gedaan is, gaat dit draadje op slot.

XXX

Welkom op ‘t forum.
                        Goei keuze, eindelijk is geen 964 fanaat 😀

Succes en plezier bij de zoektocht.
                          Goede keuze, heb er ook lang achter gezocht en uiteindelijk gevonden :relaxman:

Is het probleem met de motor die stilvalt nu opgelost?
                            gr,

welkom op het forum
                              goede keuze 3.2 het oude geluid luchtkoeler is super mooi
                              veel succes met je zoektocht
                              :drink:

Succes met de zoektocht. Goede keuze als je het mij vraagt. :first:

welkom, wij zoeken mee, kijk mss al is op de site van Johan Dekens in Hasselt, die heeft vaak G50’s staan, al vrees ik dat je voor 30.000 moeilijk zal vinden wat je wil maar je weet nooit hé, succes alvast en als je er eentje hebt, vergeet geen foto’s te posten, we like :happydance:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.