911 3.2 start niet meer

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 3.2 start niet meer

• Maker
    Discussie
  • Beste,
    Sinds kort eigenaar van een 911sc 3liter bj 1979 maar in ’95 omgebouwd naar 964 3.2liter 231pk.
    Gisteren half uurtje gereden, na uur stil te staan wilde ik starten maar starte niet meer.
    Als ik contact opzet hoor ik brandstofpomp draaien, als ik wil starten hoor ik achteraan links de relais schakelen, maar verder niets meer…. .
    Iemand een idee wat het kan zijn?

groeten

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Ik dacht het gevonden te hebben door batterij te vervangen; hij starte terug.
      2 dagen geleden weer van dat; ik zit met een verlies ergens denk ik.
      Het sleutelcontact doet het bij mij wel.

XXX

D’r zit inderdaad iets niet snor met de cilinderinhoud.
        Het kan zijn met de motor 3.2 en de look 964…

OK, deftig voorstellen = véééél foto’s :engeltje:

Ik zit ook met zulke shit, probeer eens of je sleutelcontact nog wel correct werkt. Heb dit juist voor gehad.
        De sleepcontacten van het electrisch gedeelte compleet naar de maan….

Succes en welkoml :relaxman:

Dag Ward,
          Welkom op ons forum! :first:
          Graag jezelf even voorstellen in het voorsteltopic en de antwoorden zullen dra volgen :up:

Verder zie ik een “syntax error” in jouw uitleg…
          Je zegt dat hij een 3.2 motor van de 964 heeft, maar de 964 is alleen met een 3,6 motor uitgerust geweest (behalve een paar exoten). Graag nog even meegeven of het dan een 3.2 of 3.6 is 😉

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.