911 3.2 Targa gestolen in Waterlo

Home Forum Gestolen Porsches 911 3.2 Targa gestolen in Waterlo

• Maker
    Discussie
  • Merk : Porsche
    Model: 911 3.2 Targa
    Kleur: blauw
    Bouwjaar: 1987
    Chassis: WPOZZZ91ZHS140658
    Binnenbekleding: Stof met blauw en witte lijnen

Auto gestolen, waarschijnlijk door goed georganiseerde bende die in het bezit zijn van een plateau want alles gebeurde in een tijdspanne van 5 minuten en zonder braak op zondagavond op de parking van de Quick te Waterloo omstreeks 21uur

U kunt per email contact opnemen hier of via telefoonnr. 0476 42 73 11

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • man man… ongelooflijk toch… om gek van te worden als je dit gebeurt…
      Anyway, staat genoteerd… We zijn extra oplettend bij het dagelijks afschuimen van het www naar toys for boys 😉

You’re welcome! Ik zie dat ze enkel maar 1 installateur hebben in Oss(Nl). Ga hun eens contacteren of ze ook in België plaatsers hebben.

Wim

Ik zag het nu ook dat foutje, is gecorrigeerd.

@Rollie
          bedankt voor de goede naam.

Googel eens LoJack Benelux. Denk dat Wim dat bedoelt…

Wim,
              is dat een soort track & trace?
              Thanks voor wat meer uitleg.

Wim

@Jorge en de rest, ik heb van mijn verzekering geen alarm hoeven in te bouwen omdat deze heel makkelijk te onderdrukken zijn of zelfs de codes kunnen kraken, is de verzekering zich van bewust.
                Dus van mijn verzekering hebben ze een LoJack ingebouwd en deze werkt niet op satelliet maar op een ander systeem.
                Zolang ik niet op mijn GSM een melding geef van gestolen zien hun elke keer waar/wanner de auto in beweging is en/of waar ik mij bevindt.
                Deze geeft zelfs een signaal af in de containers die daar voor gebruikt zijn.
                Dus ben goed gedekt door hun als het niet mocht werken. 😉

Wanneer? In 2014?

Nu, ik weet het niet hoe het op de parking in Waterloo gesteld is, maar op de meeste Quick parkings hangen tientallen HD camera’s… Daar moet toch iets uit op te maken zijn ? eveneens vermoed ik dat je zo een mannen daar in de buurt moet gaan zoeken, want ik kan me moeilijk voorstellen dat ze dan met die gestolen Porsche het ganse land naar de grens gaan doorkruisen…

Tegenwoordig bestelen ze je waar je haast bijstaat, ongelofelijk….
                      Welke baat heeft een alarm nog in deze omstandigheden, pff?
                      Erg….

WTF gewoon op een parking meegenomen?!

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.