911 3.2 uit Japan is veilig in belgie gekomen

Home Forum Stel jezelf even voor ! 911 3.2 uit Japan is veilig in belgie gekomen

• Maker
    Discussie

• john
    Deelnemer

De jongens droom een Porsche.
      graag jullie mening en ervaring om aan deze wagen wat aan te passen om hem nog wat mooier te maken.
      na lang zoeken is het deze porsche geworden uit japan. ( was al 5 maanden te koop op internet maar was niet zomaar via google te vinden.)
      911 3.2 1986 (1989 in japan)
      WP0ZZZ91ZGS102544
      Engine number–63603961 ( volgens mij matching nr.)
      airco
      Electric Windows
      RUF 17inc rims (F215/4517 R235/45/17)
      After market seat
      Sabelt seat belt
      Door inside RS type
      After market exhaust
      BILSTEIN shock absorber
      riviera blauw
      prijs?: graag jullie gedachte wat deze waard is. (was een pak beter koop dan hier)
      prijs zal ik na een tijdje vertellen.
      graag jullie mening over aanpassingen die ik in gedachte heb:
      andere kuipzetels
      witte wijzerplaten
      zonneband
      bestickering
      bodembehandeling in de rust periode winter
      tijdelijk met o platen maar in eerste instantie reeds de aanvraag voor gewone platen.
      waar een waarde bepaling laten doen en verzekeren?
      andere meningen steeds welkom.
      alvast bedankt op voorhand.
      John

Attachments:
      • porsche35.jpg
      • porsche30_2012-08-11.jpg
      • porsche21.jpg
      • porsche9_2012-08-11.jpg
      • porsche11.jpg
      • porsche42.jpg
      • porsche50.jpg
      • porsche7_2012-08-11.jpg
      • porsche38.jpg
      • porsche40.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 119)
      • Nog iemand iets van deze Porsche gehoord?
        Vraag me af hoe ver het staat met de ombouw

Nog iemand iets van deze Porsche gehoord?
          Vraag me af hoe ver het staat met de ombouw

Wim

[quote=”john.beton.” post=132689]
            maar ik dacht dat die enkel een functie heeft boven de 1000m door open of dicht te gaan en zou [/quote]

Meet inderdaad de luchtdichtheid/druk, maar de druk verschilt op NAP ook wel eens. 😉

Ondanks wat kleine aanloopproblemen heel veel plezier met de wagen
              En vooral veel veiligenkm’s

bedankt Wim om mee te denken :applaus:
                maar ik dacht dat die enkel een functie heeft boven de 1000m door open of dicht te gaan en zou eigenlijk deze stekker kunnen uit trekken zodat hij de volle mengeling geeft.
                of ben ik mis? 😳

Wim

Heb je ook de Altitude correction switch door gemeten.

Als de niet correct werkt krijg je met warme motor een verkeerde benzine lucht verhouding.

Deze meet de luchtdruk en past daar het management voor de injectie aan.Als deze blijft hangen krijg je ook deze problemen die je vernoemt.
                  Anders deze even door lussen en proberen. 💡

we hebben nog eens de tijd gehad om naar het sputteren bij warme motor te kijken.
                    alle sensoren door gemeten en enkel de temperatuur sensor van de 3de cilinder gaf verkeerde waarde.
                    we hebben een nieuwe geplaatst maar het probleem is er nog.
                    Johan vermoed dat de benzine pomp het moeilijk krijgt als deze warm wordt.
                    deze gaan we maandag vervangen.
                    of iemand een andere oplossing?
                    :hail:
                    jap in het zonnetje dat eindelijk eraan komt :coolness:

20130527_144701.jpg

Eindelijk :driver: :applaus:
                      Wat het stroomverlies betreft kan het ook in de starter zitten als het verlies via de dikke kabel is.

veel plezier ermee John :driver: zal je op porsche days wel zien hé ? :drink:

bedankt mannen :applaus:
                          toch een uurtje geleden nog even gereden maar kreeg opeens een sputterende motor en ben direct gaan tanken maar deed het nog. morgen nakijken.

super en vooral veel rijplezier :driver:

nice, nice, nice.
                              Veel leuke km gewenst. Die “akkefietjes” krijg je er wel uit.
                              Ciao,
                              Luc

veel fijne en veilige kms gewenst! genieten na maandenlang geduldig wachten

vandaag de platen ontvangen en een flinke eerste :driver: gedaan. :happydance:
                                  gaat flink voorruit maar hou me toch wat in omdat de remmen niet zo goed zijn en zal ze moeten laten reviseren
                                  een beetje teveel speling op de schakel stang.
                                  maar geen lekje of andere zware problemen en mag dus van geluk spreken om toch zonder te kunnen test rijden er eentje van Japan te laten komen.
                                  Porsche is for lifetime :respect2:

de stickers, en de kleur doen het hem…. 😳 ahum

nu kan het rijplezier beginnen John !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 119)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.