911 3.2 uit Japan is veilig in belgie gekomen

Home Forum Stel jezelf even voor ! 911 3.2 uit Japan is veilig in belgie gekomen

• Maker
    Discussie
  • De jongens droom een Porsche.
    graag jullie mening en ervaring om aan deze wagen wat aan te passen om hem nog wat mooier te maken.
    na lang zoeken is het deze porsche geworden uit japan. ( was al 5 maanden te koop op internet maar was niet zomaar via google te vinden.)
    911 3.2 1986 (1989 in japan)
    WP0ZZZ91ZGS102544
    Engine number–63603961 ( volgens mij matching nr.)
    airco
    Electric Windows
    RUF 17inc rims (F215/4517 R235/45/17)
    After market seat
    Sabelt seat belt
    Door inside RS type
    After market exhaust
    BILSTEIN shock absorber
    riviera blauw
    prijs?: graag jullie gedachte wat deze waard is. (was een pak beter koop dan hier)
    prijs zal ik na een tijdje vertellen.
    graag jullie mening over aanpassingen die ik in gedachte heb:
    andere kuipzetels
    witte wijzerplaten
    zonneband
    bestickering
    bodembehandeling in de rust periode winter
    tijdelijk met o platen maar in eerste instantie reeds de aanvraag voor gewone platen.
    waar een waarde bepaling laten doen en verzekeren?
    andere meningen steeds welkom.
    alvast bedankt op voorhand.
    John

Attachments:
    • porsche35.jpg
    • porsche30_2012-08-11.jpg
    • porsche21.jpg
    • porsche9_2012-08-11.jpg
    • porsche11.jpg
    • porsche42.jpg
    • porsche50.jpg
    • porsche7_2012-08-11.jpg
    • porsche38.jpg
    • porsche40.jpg
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 119)
    • Eindelijk de baan op :driver:
      Enjoy!!!

Eindelijk eens met die Japanse schoonheid gaan pronken.
        Je hebt een enorm geduld gehad om dit te bereiken
        Veel rijplezier.

John ik wens je veel plezier met je wagen . :driver: :driver:

Sweet :first:

even een update:
              wagen is eindelijk gekeurd zonder enige opmerking (zelfs met zonneband 😆 )
              ik de woensdag nog even een rit naar Charleroi (250km op en af) om nog iemand van de douane te hebben om de plaat voor dit weekend te hebben maar het was :bounce: niks.
              zal dus voor morgen zijn en dan na een invoer van bijna 9 maanden eindelijk eens te kunnen gaan rijden.
              zit wel nog met een stroomverlies maar heb geen tijd gehad om verder te zoeken.
              het grootste verbruik zit hem in de dikke + kabel die van de accu vertrekt.
              ben ik mis dat deze rechtstreeks naar de alternator gaat en daar het probleem kan zitten?
              stickers van het forum zitten er ook al op 😆

20130414_170909_LLS.jpg

:happy: :happy:
                is ook handig als je teveel :drink: hebt gedronken.
                je kunt vragen waar hij staat :happy:
                wel de tel nr niet aan de vriendin geven als je langs de meisjes van plezier gaat. :happydance:

:first: :happydance: vooral in St-Tropez..; :happydance:

[quote=”john.beton.” post=122791]ook handig als je je sleutels in de auto hebt laten liggen, even bellen naar de auto paswoord intikken op je gsm en keuze in een groot aantal functies en vrouwtje doet de deur open voor je. :respect2: [/quote]
                    Ik kan je zo een paar forummers opnoemen die dit wel interessant zouden kunnen vinden :popcorn:

[quote=”peter vdl” post=122431]En vlot het een beetje met het alarm?[/quote]
                      alarm zit erin maar ga enkele functies in de winter verder afwerken.
                      er is heel wat aanpaswerk aan. + sturingen nodig waar enkel een – sturing is enz…
                      weinig plaats om 4 modules te verstoppen.
                      werkt wel tof.
                      diefstal poging gedaan met raam open en dadelijk een sms,je en niet onmiddellijk gereageerd en de P belt je op en een vriendelijk vrouwtje dat in het doosje zit praat met een paniek stemmetje wat er aan de hand is 😆
                      ook handig als je je sleutels in de auto hebt laten liggen, even bellen naar de auto paswoord intikken op je gsm en keuze in een groot aantal functies en vrouwtje doet de deur open voor je. :respect2:
                      maar er is nog veel ander werk en ga de deuren en kofferdeksel wrappen in carbon folie daar ik al op 4 plaatsen verf heb laten mengen maar niemand krijgt de kleur perfect.
                      word volgend jaar of zo toch volledig herspoten.
                      iemand een adresje waar 3m folie te verkrijgen is in het Limburgse? :think:

En vlot het een beetje met het alarm?

[quote=”Chineeske” post=121710]Knap werk, succes met installatie van het alarm systeem ziet er COOL uit !
                          :salut:[/quote]
                          thanks.
                          zit er bijna volledig in.
                          kabels, kabels en nog eens kabels ingewerkt :bounce: :bounce:
                          is een betaalbaar alarm met veel mogelijkheden zie hier de uitleg klik
                          :salut:

Knap werk, succes met installatie van het alarm systeem ziet er COOL uit !
                            :salut:

Ik denk dat veel mensen gaan schrikken als ze zien hoe een Porsche gestript wordt voor het
                              herspuiten.
                              De onderdelen ,stukken ,rubbers enz die eruit moeten ?
                              Spuiten zoals het moet ,niet lui zijn of oppervlakkig en volgens de regels van de kunst .
                              Daarna alles opnieuw opbouwen .
                              Reken maar tegen de 5000 euro met alle nieuwe rubbers .

Wim

Wim zegt dat dit voor deze prijzen vandaag de dag niet meer kan. 😯

Een liter verf kost ons op dit moment € 90.90 inkoop, en vernis € 58,00 de liter, dan praten we nog niet over de andere producten.
                                Maar alleen al werk materiaal en verf zit je nu al snel boven de duizend euro.

En je kunt er eens overblazen op de bekende manier, maar dat werk leveren wij niet, het is goed of niet.

En mensen die ons werk kennen weten dat.

[quote=”Gette” post=121449]

Wat zegt Wim :?:[/quote]
                                  ik heb hem een pm gestuurt.
                                  bedankt voor de tip :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 119)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.