911 3.2 uit Japan is veilig in belgie gekomen

Home Forum Stel jezelf even voor ! 911 3.2 uit Japan is veilig in belgie gekomen

• Maker
    Discussie
  • De jongens droom een Porsche.
    graag jullie mening en ervaring om aan deze wagen wat aan te passen om hem nog wat mooier te maken.
    na lang zoeken is het deze porsche geworden uit japan. ( was al 5 maanden te koop op internet maar was niet zomaar via google te vinden.)
    911 3.2 1986 (1989 in japan)
    WP0ZZZ91ZGS102544
    Engine number–63603961 ( volgens mij matching nr.)
    airco
    Electric Windows
    RUF 17inc rims (F215/4517 R235/45/17)
    After market seat
    Sabelt seat belt
    Door inside RS type
    After market exhaust
    BILSTEIN shock absorber
    riviera blauw
    prijs?: graag jullie gedachte wat deze waard is. (was een pak beter koop dan hier)
    prijs zal ik na een tijdje vertellen.
    graag jullie mening over aanpassingen die ik in gedachte heb:
    andere kuipzetels
    witte wijzerplaten
    zonneband
    bestickering
    bodembehandeling in de rust periode winter
    tijdelijk met o platen maar in eerste instantie reeds de aanvraag voor gewone platen.
    waar een waarde bepaling laten doen en verzekeren?
    andere meningen steeds welkom.
    alvast bedankt op voorhand.
    John

Attachments:
    • porsche35.jpg
    • porsche30_2012-08-11.jpg
    • porsche21.jpg
    • porsche9_2012-08-11.jpg
    • porsche11.jpg
    • porsche42.jpg
    • porsche50.jpg
    • porsche7_2012-08-11.jpg
    • porsche38.jpg
    • porsche40.jpg
15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 119)
    • [quote=”S2″ post=109707]Bouwjaar en “datum eerste inschrijving” zijn niet noodzakelijk hetzelfde hé.[/quote]

Inderdaad – ken klassiekers die zelfs tot 10 jaar jonger zijn … en daarmee (nog) niet in een klassieker regeling passen ..

Kan je in de papieren nagaan wat het kenteken is geweest ❓
      – of van wie de Porsche in Duitsland is geweest …
      – of de dealer die ‘m toen geleverd heeft …

Op die manier zou je dan mss aan een copy van de originele fahrzeugbrief kunnen komen 💡

S2

Bouwjaar en “datum eerste inschrijving” zijn niet noodzakelijk hetzelfde hé. Kan best zijn dat de wagen ergens 2 jaar in een showroom gestaan heeft zonder ingeschreven geweest te zijn.

Dus ze willen bewijzen dat hij effectief op de baan geweest is voor hij naar Japan vertrok. Hmm, wordt lastig denk ik. Tenzij je ergens een inschrijvingsbewijs (duplicaat) uit Duitsland kan bemachtigen.

veel plezier ermee amai :geek:,toch liever een belgische auto,veel minder miserie, :drink:

eerste probleem begonnen. keuring wilt wagen vanaf 1989 eerste ingebruikname inschrijven daar er niks bekent is van 1986 in duitsland zelf.
              zondag rij ik naar duitsland daar ik er een politie agent ken via mijn vrouw haar oude vriendin.
              ga de wagen niet jonger maken dan hij is.
              dus van 1986 tot 1989 toen hij in japan terecht kwam is even een speurtocht aan het worden.
              iemand een beter idee zou ik het graag weten.
              grts,
              john

Van harte.
                En nu de papierenwinkel

Nice car, proficiat. :applaus:

Proficiat ,ziet et echt top uit . :applaus:
                    Heeeeeeel heeel mooi kleur .

Congrats :applaus:

zo ne skooooone smile : k herken mezelf een aantal maanden geleden…(911 SC van 1981) En nu een extra toerke doen als ge de pistolekes voor madam gaat halen elke zondagmorgen !

Good luck ermee
                        James

bedankt allemaal voor jullie fijne berichten. :applaus:

proficiat! vele veilige km’s toegewenst! :driver:

Mooi mooi mooi, ziet er gelikt uit; PROFICIAT aan jullie beide.
                              Ciao,
                              Luc

Proficiat met deze P en daar zou ik ook blij van worden :first:

Proficiat, leuk om zulke blije gezichten te zien ! :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 119)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.