911 3.2 uit Japan is veilig in belgie gekomen

Home Forum Stel jezelf even voor ! 911 3.2 uit Japan is veilig in belgie gekomen

• Maker
    Discussie

• john
    Deelnemer

De jongens droom een Porsche.
      graag jullie mening en ervaring om aan deze wagen wat aan te passen om hem nog wat mooier te maken.
      na lang zoeken is het deze porsche geworden uit japan. ( was al 5 maanden te koop op internet maar was niet zomaar via google te vinden.)
      911 3.2 1986 (1989 in japan)
      WP0ZZZ91ZGS102544
      Engine number–63603961 ( volgens mij matching nr.)
      airco
      Electric Windows
      RUF 17inc rims (F215/4517 R235/45/17)
      After market seat
      Sabelt seat belt
      Door inside RS type
      After market exhaust
      BILSTEIN shock absorber
      riviera blauw
      prijs?: graag jullie gedachte wat deze waard is. (was een pak beter koop dan hier)
      prijs zal ik na een tijdje vertellen.
      graag jullie mening over aanpassingen die ik in gedachte heb:
      andere kuipzetels
      witte wijzerplaten
      zonneband
      bestickering
      bodembehandeling in de rust periode winter
      tijdelijk met o platen maar in eerste instantie reeds de aanvraag voor gewone platen.
      waar een waarde bepaling laten doen en verzekeren?
      andere meningen steeds welkom.
      alvast bedankt op voorhand.
      John

Attachments:
      • porsche35.jpg
      • porsche30_2012-08-11.jpg
      • porsche21.jpg
      • porsche9_2012-08-11.jpg
      • porsche11.jpg
      • porsche42.jpg
      • porsche50.jpg
      • porsche7_2012-08-11.jpg
      • porsche38.jpg
      • porsche40.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 119)
      • [quote=”Funny” post=107465]+1 Jp
        Alleen een met een Club Coupe moet je afwachten en ook het lidgeld is een stuk duurder 😳 :driver:[/quote]

:first:

deze nacht om 1u veilig aangekomen in zeebrugge.
          nu moeten ze hem nog enkel veilig buiten rijden samen met de 6700 andere wagens.
          iemand ervaring met deze club?
          http://www.specialcartreffen.be/

blijf natuurlijk ook hier hé maar lijkt me wel tof dat ze voor het goede doel gaan.

+1 Jp
            Alleen een met een Club Coupe moet je afwachten en ook het lidgeld is een stuk duurder 😳 :driver:

Spannend!
              Club moet je eerst eens beleven en dan kan je kiezen bij welke je je er het beste mee voelt.

Hij is er bijna maar nog niet helemaal .
                Welke club ?????Je bent al lid van Porscheforum.be 😉
                Geniet van je auto en veel plezier ermee :applaus: :applaus:

volgens online track nog 1 uurtje en de boot komt in zeebrugge
                  toch fijn om te weten dat hij niet gezonken is
                  weet iemand de juiste club om bij lid te worden bij een 911 van 1986?

Volgens de eerste foto’s vond ik hem niet zo knap, maar “live” daarentegen zeer chique. De wagen ziet er in perfecte staat uit. :driver:

Blijft een vette kleur hé? :respect2:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=LDphAJ4zhWc&feature=g-all-u[/video]nog even meegeven maar weet niet of deze vin decoder al bekend is (maar ik vindt het een van de beste wat ik tegen gekomen ben)http://www.renntech.org/images/vin_decoder/PorscheVINDecoder.html
                        heb nu al tal van uren zitten te zoeken naar de bodykit wat er op staat en ook na tal van tips hier maar niks terug gevonden over dit model. ik zal moeten wachten tot hij er is denk ik en zoeken of er iets op vermeld staat.
                        ben ook aan het zoeken achter de historiek van deze wagen met vertaal programma’s enz.
                        ik heb wel een filmpje op youtube gevonden (zonder olie druk meter maar dat lost Johan wel op)

John afkicken ????? Het wordt enkel erger ,eenmaal die P bij je thuis ben je voor goed verslaafd .
                          Aan afkicken zal je niet meer denken . 😉 Deze verslaving is niet slecht voor je gezondheid maar kan je wel wat euros kosten . 😥 😥 😉

in blijde verwachting noemen ze dat maar niet 9 maanden maar weken. maar moet wel zeggen nu dat ik hem verwacht wordt het wel een verslaving om alles op te zoeken van alles wat met een P te maken heeft op internet. of ik ooit moet gaan afkicken weet ik niet maar dat kan ik beter vragen aan de mensen hier die al jaren de porsche verslaving hebben.
                            ik in ieder geval zal er niet voor naar de dokter gaan want de mijne heeft ook een porsche 😆 .

Opeens zag ik een post van den John Beton ,dacht bij mezelf de wagen zal aangekomen zijn .
                              Hij is er nog niet 😥 maar staat op een boogscheut . 😉

even een update dat de boot(otello) aan de voet van italie is en zou 15 sept in belgie aankomen.
                                maar nu veel filmpjes te zien van japan moet ik toch toegeven dat die mannen met de kleine oogjes een groot hart hebben voor porsche.
                                dit filmpje vindt ik wel tof.
                                fast japan

😀 het is mischien daarom dat die porsche’s niet zo goed uitzien in het echt na veel :drink: .
                                  weinig slapen is ook niet zo goed als je de P :driver: rijd.
                                  maar toch leuk zo veel reactie’s krijgen.
                                  thanks,
                                  John

ja jongens,sorry als ne mens al van 01.00 wakker is,dan kan al af en toe de vinger op een toets uitschuiven :wtf: sorry dat ik ni perfect ben en by the way kben franstalig, :relaxman: dus kzou de meeste hun teksten willen zien typen in het frans :happy:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 119)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.