911 3.2 valt stil

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 3.2 valt stil

• Maker
    Discussie
  • Na 2 jaar probleemloos te rijden rij ik gisteren enkel km en valt de motor uit.Na ongeveer 5 min wachten start hij terug en loopt perfekt.Gisterenavond nog toertje gedaan en terug stilgevallen,,,,,niet meer aan de praat gekregen.
    autotrailer op en naar huis,thuisgekomen en start terug.Deze morgen zeker 30km gereden zonder problemen 😈 .Morgen rit met de club,durf niet te starten ermee,,,,,weet iemand raad???
    Groetjes en bedankt.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
    • haha, weer (terug) een tevreden 3,2 driver!
      Leuk dat het genezen is!!! :applaus:

leuk dit te horen ,je kan weer :driver: .

Wim

Gelukkig dat je het gevonden hebt, en je ziet het kan helemaal ergens anders liggen.
          Je gaat er altijd van uit dat het de mechaniek/electrinica is, maar kan iets anders zijn zoals blijkt.
          Maar nu weer lekker genieten.

Oef gevonden , is om gek van te worden .
            Stel je voor dat je hem binnensteekt bij een Opc ,de euro’s vliegen er zo door .

DSC01192.JPG
              YESS!! Genezen!!! :relaxman:
              Gisteren de bekabeling gekontroleerd en kevin heeft het gevonden.
              In zijn vorig leven moet er een alarm of startonderbreker gezeten hebben.
              Mooi verstopt achter de metalen plaat een doorverbindertje gevonde,slecht contact en het is genoeg.Blij dat hij terug in orde is.
              Bedankt wim voor de aangeboden hulp ivm. de coputerdoos. :respekt:
              Achteraf bekeken vielen de kosten mee,2x sensor vliegwiel,delcokap en rotor maar strart nu veel beter.
              Bedankt aan iedereen voor de reakties. :respect2:

YESS!! Genezen!!! :relaxman:
                Gisteren de bekabeling gekontroleerd en kevin heeft het gevonden.
                In zijn vorig leven moet er een alarm of startonderbreker gezeten hebben.
                Mooi verstopt achter de metalen plaat een doorverbindertje gevonde,slecht contact en het is genoeg.Blij dat hij terug in orde is.
                Bedankt wim voor de aangeboden hulp ivm. de coputerdoos. :respekt:
                Achteraf bekeken vielen de kosten mee,2x sensor vliegwiel,delcokap en rotor maar strart nu veel beter.
                Bedankt aan iedereen voor de reakties. :respect2:

Wim

Ik heb er mij nog eens in verdiept, maar begin toch stilletjes aan de denken dat de computer onder de stoel de boosdoener is.
                  Alles nog eens op een rijtje gezet, en volgorde goed doorlopen van het gehele systeem, en kom dan daar toch op uit.

Dus probeer wat ik al eerder schreef.

Ik zal trouwens eens kijken of ik er nog een liggen heb, anders mag je die wel even gebruiken.

Precies lastig probleem! Die DME geeft in ieder geval regelmatig de geest heb ik al gehoord, maar ik denk niet dat deze af en toe kan uitvallen. Een relais werkt of werkt niet denk ik, maar kan je ook testen door deze even rechtstreeks van stroom te voorzien, negatief op aansluiting 85 en positief op de 86. Normaal moet je hem dan horen/voelen klikken. Misschien eens testen wanneer je bent stilgevallen. Hopelijk geraakt het snel opgelost, veel succes in ieder geval! Zal hier en daar mijn licht ook eens opsteken, heb zelf ook een 3,2 dus wil het zelf ook weten wat het probleem is.
                    Groetjes.

Dacht er 1 te kopen maar toen ik de normale prijs zag, heb ik er maar ineens 2 genomen.

Wim

Dan zijn die ook weer serieus gestegen 😯 vorig jaar kocht ik die nog voor €17.50.

Dme relais voor 911 3.2 op fvd tijdelijk voor 24 euro ipv 74 euro. Heb er net 2 besteld. Grtz

ja wadde niet aan gedacht.

toch bedankt voor de vlugge info plumber

[quote=”bully” post=101959][quote=”straffen” post=101953]kan er iemand eens een foto maken van die DME relais?

ben aandachtig aan het mee lezen van dit probleem[/quote]Heb jij geen goochel? :sarcastisch klikhierop[/quote]

Zo kan het ook:
                              Klikkerdeklik

:mrgreen: :happy: :mrgreen: :happy: :first:

@ straffen
                                Hey, ga eens naar
                                jomaparts.be daar kan je alles terugvinden van schema’s en foto’s

grtz,franky

Hey, ga eens naar
                                  jomaparts.be daar kan je alles terugvinden van schema’s en foto’s

grtz,franky

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.