911 3,2

Home Forum Stel jezelf even voor ! 911 3,2

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal, ben juist nieuw op forum en allemaal de groeten van mij. Geert28 is mijn naam. Zoek iemand waar ik mijn MOTRONIC kan bij proberen want zit al jaar met probleem dat de 3,2 niet meer start. Had geen aansturing meer op injectoren. Mij verplaatsen is geen probleem. Enkel de 3,2 zie je zo veel niet meer rijden. Graag hoor ik het als het kan van jullie. Vriendelijke groeten. Ben van regio lier /heist op den berg

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Welkom hier, weer een 3.2 erbij :drink:

Hoi Geert,
        welkom en idd, zoals Cabrio Wim heeft mogen ervaren 🙁 , het is vaak bekabeling van en/of opnemers.. dus voorzichtig met het “vervangen van de Motronic”…. :coolness:

Welkom Geert!

ken

welkom Geert,

hopelijk vind je hier de juiste info om je wagen terug te starten!!
            hou ons op de hoogte

Wim

Welkom op het forum, en kan nu met blijde boodschap melden dat de onze draait na 4 weken. :happydance:
              en de grootste miserie was leveren onderdelen van Porsche :bounce:

Maar Geert wij dachten ook dat het de motronic was, maar die is achteraf goed (gelukkig maar)
              Loopt hier een draadje over met veel info, foto’s en videos van hoe en wat.

Hieronder de link.
              https://porscheforum.be/forum/4-911/125197-hulp-gevraagd

XXX

Hey Geert, welkom.
                Heb zelf een 3.2 van 84.
                Heb je al eens alle punten van de motronic getest., ik geloof dat er 35 aansluitpunten zijn die je kan uitmeten.
                Onder spanning en zonder spanning, heb je dat al eens gedaan?
                Je moet een weerstand meten stroomloos en een kleine spanning met contact op.
                Ik weet het niet meer juist hoe het zt maar er zijn er hier die dat wel kunnen aanscherpen deze test.
                Ik heb toen uitgemeten dat mijn dode punt en snelheidssensoren om zeep waren 😯

PS – er zijn er wel wat op ‘t forum hoor 😀

dag geert, welkom !
                  kan je van een 3.2 die niet start een foto maken en posten?
                  en je zal mss ook betere respons krijgen als je erbij vermeldt in welke regio jij woont.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.