911 -85 stuuring?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 -85 stuuring?

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,
    Ik heb hier een vraag= gisteren reed ik voor de eerste keer eens met de p
    En op mijn oprit zijn veel kassein die nog als omhoog steken.. Maar als ik daar over rij dan vliegt men stuur van links naar rechts..
    Ik vond het niet normaal, je moest je stuur met 2 handen vast houde

Wat kan dat zijn?
    groete

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Dat hangt er een beetje vanaf hoeveel speling er op zit — vaak merkt de leek dat niet – omdat je er op de gewone weg aan gewend raakt …. pas als je er op gaat letten, denk je: Hey!

Wim

[quote=”911_NL” post=109584]Het kan speling op de kruis-stok-koppeling zijn – of hoe dat ding heet.[/quote]

Dat merk je toch al eerder denk ik Olaf of daar speling op zit, want dan krijg je het B.A stuurgedrag in je auto. 😉

Het kan speling op de kruis-stok-koppeling zijn – of hoe dat ding heet.

.. een overbrenging in de stuursstang – net boven je tenen – als je in de auto zit.

Als daar speling op zit – is het effect van “heen en weer slaan” groter 💡

Wim

Heeft er geen invloed op, maar wel nadien laten uitlijnen. 💡

haha ja ok tis maar ik dacht dat er misschien al een probleem was met de sturing of dat de stabilizatie baar verslete was etc..
              Nu hij hangt vanvoor nog redelijk hoog dus ik wou dit wat verlagen.Heeft dit er ook wat positive invloed op?

Hier iedem. Is idd de charme.
                Ik moet wel zeggen dat je dit vrij snel gewoon raakt en dan geeft het een extra dimensie aan het rijden

XXX

De mijne is van ’84 en heeft ‘t zelfde voor. 😀
                  Dat noemen ze de charme van de oudjes :relaxman:

Wim

Is vrij normaal hoor, want dit heeft nog geen stuur bekrachtiging, dus alles komt rechtstreeks op stuur terecht, dus op kasseien goed vast hoeden is de regel.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.