- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
19 september 2017 om 22:48
Na veel twijfelen en nadenken staat mijn Porsche 996 4S vanaf vandaag officieel te koop. Ik voel immers al even aan dat de tijd gekomen is voor iets anders. Een andere Porsche welteverstaan… Maar toch met gemengde gevoelens omdat deze mij nauw aan het hart ligt en ik weet dat ik een goed exemplaar van de hand doe. Bovendien heb ik niet de plaats (en vooral het budget) om meerdere Porsches onderdak te bieden, anders zou ik hem zeker houden.
Ik heb mijn 4S gekocht bij onze noorderburen en heb er zelf in totaal ongeveer 10.000 km in het weekend mee gereden op ruim 2 jaar tijd. In het verleden werd hij onderhouden in PC Eindhoven en hier ging hij op onderhoud bij een vriend/garagehouder en P-kenner in Halle (Lembeek), die meer verstand heeft van Porschemotoren dan de gemiddelde mekanieker in een OPC, en waar ook enkele
van de Porschisten klant zijn (als ik me niet vergis tenminste).Ik denk dat ik mag zeggen dat mijn 4S op de verschillende rondritten toch een opvallende verschijning is: hij is uitgerust met een aerokit (vleugel) en heeft daardoor geen alledaags uiterlijk. Bovendien start, rijdt, remt en schakelt hij werkelijk vlekkeloos.
Hieronder enkele gegevens van mijn 4S:
– Bouwjaar: 01/2003
– Kmstand: 127xxx km (er wordt enkel in het weekend mee gereden)
– Sealgrijs met zwarte blinkende velgen (gepoederlakt)
– Manuele versnellingsbak
– Koppeling reeds vervangen
– Onderhoudsboekje met alle onderhoudsfacturen van de uitgevoerde werken
– Geen deuken of krassen
– Zowel interieur als exterieur in uitzonderlijke toestand (garagevoertuig)
– Uitgerust met een aerokit
– PSE uitlaat met knopje op dashboard
– Elektrisch schuifdak
– Automatische airco
– Elektrische, lederen en verwarmde zetels met geheugen
– Xenon lichten
– Niet-rokers voertuig
– …Elk technisch snufje waarmee mijn 4S uitgerust is, werkt zoals het hoort. Alle eventuele controles door geïnteresseerden mbt de staat van de wagen zijn toegelaten.
Voorlopig verschijnt hij enkel op het forum, omdat ik hem hoop te verkopen aan een echte liefhebber zodat ik weet dat hij in goede handen blijft, want het is echt een mooi exemplaar (al zeg ik het zelf :engeltje: ).
Heb je vragen, aarzel dan niet om me een PM te sturen.
Richtprijs: €37.900,00 – licht te bespreken bij het voertuig.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.