911 aansluiten elektrische ruitenschakelaar

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 aansluiten elektrische ruitenschakelaar

• Maker
    Discussie
  • hoi hoi
    heb even hulp nodig
    deze morgen deurpaneel binnenkant gesloopt bestuurderskant
    dinsdag wordt de ruit gesteld,deze sluit niet goed af aan de bovenkant van het targadak,gaat te hoog en staat scheef
    paneel verwijderen ging goed maaaar heeft er iemand een schema of weet iemand welke kabel waar moet bij de elektische ruitenschakelaars slik
    de bestuurderskant heb ik kunnen markeren maar de andere is er afgesprongen, zijn 5 kabels per schakelaar eeehh
    help

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • oei
      de ruit kwam vooraan te hoog,eigelijk overal te hoog
      ze ging over de dakrubber inplaats van ertegen

Ik had gehoopt dat je foto’s had van de raam, voor en na?

hier wat fotokes se
          644.JPG

645.JPG

646.JPG

653.JPG

647.JPG

654.JPG

655.JPG

En de foto’s?

hoi mannen
              ruitje afgesteld is perfect nu :happydance:
              depee merci voor schemake ben eruitgeraakt yes
              bekleding zit er weer in, nu nog wa goe weer se
              mercikes mannen

Graag Peter, thanks. :respect2:
                Dan zal ik als het warmer is nog eens een poging proberen.

XXX

@ bladerunner – Luc, heb jij dat pdf’je met de afstelgegevens voor de ramen niet?
                  Geef anders maar en seintje dan stuur ik het door.

und das fehlende blau selbstverständlich 😉

jawohl, rot, schwartz, braun, weiss

@ Bladerunner, kan het in jouw geval niet zijn dat een of andere geleiding van het raam wat blokkeert?

Als het zoals Wim zegt slechts 1 enkele stelschroef is, en het raam zakt scheef,zou ik toch effe verder zoeken in de richting van een slechte geleiding.

dan was je er snel achter dat de titels in het engels vertaald staan maar de kleurcodes verwijzen naar de duitse afkortingen :sleep:

haha, Deepee, ik heb zelfs de puzzel kunnen oplossen, ben door het doolhof geraakt zonder de lijntjes te raken

dit is het draadschema met kleurcodes voor de elektrische ramen van een 1986er 911

911_86ramen.jpg

Wim

Je hebt toch nummers op de schakelaars staan, en er zit altijd een lusdraad bij.
                                Dus je kunt toch nu met de kleuren werken volgens schema, want de rode en rood/zwarte zijn de hoofddraden.

En als je de bestuurderskant hebt kunnen merken, zie je toch welke draden op welk nummer zitten voor de andere kant.
                                Is dan misschien even puzzelen, maar moet je wel uit kunnen komen met deze tekening.

kleurtjes komen niet overeen met de mijne heb er blauwe tussenzitten

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.