911 aansluiten elektrische ruitenschakelaar

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 aansluiten elektrische ruitenschakelaar

• Maker
    Discussie
  • hoi hoi
    heb even hulp nodig
    deze morgen deurpaneel binnenkant gesloopt bestuurderskant
    dinsdag wordt de ruit gesteld,deze sluit niet goed af aan de bovenkant van het targadak,gaat te hoog en staat scheef
    paneel verwijderen ging goed maaaar heeft er iemand een schema of weet iemand welke kabel waar moet bij de elektische ruitenschakelaars slik
    de bestuurderskant heb ik kunnen markeren maar de andere is er afgesprongen, zijn 5 kabels per schakelaar eeehh
    help

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Wim

Dan doe je toch iets niet goed. 😳

Want wij krijgen ze met alle stel punten altijd goed.

Bedankt Wim, maar dat heb ik geprobeerd en dan kantelt ze alleen maar, ze zakt niet in het geheel. 🙁

Wim

Even topic vervuilen. 😉

@bladerunner
          , op de onderste foto zie je links onder een bout zitten dopje 10.
          Daar stel je de hoogte van ruit met af.

En de rest kun je op allemaal afstellen zoals het driehoeksruitje, maar die zitten op een andere plek.

Hier kan koeke110 dus ook zelf met aan de slag.

normaal deze
            911_electrical_windows_71-2.jpg

Ik heb hetzelfde probleem met mijn raam, maar ik had de kleuren van de kabeltjes wel genoteerd. Maar krijg raam niet afgesteld, zelfs niet met de info hier ooit opgevraagd.

20140913_121934-kopie.jpg

20140913_121940-kopie.jpg

Naamloos-2.png

hoi
                oeps 911 targa 1986

het helpt altijd voor de anderen als je er FF het bouwjaar van de auto bij vermeldt. 911 is van 1965 tem 2016 !

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.