911 Carrera 3.2 (1986)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 911 Carrera 3.2 (1986)

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Edit by Mushroom:

Gelieve de forumregels te volgen…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • Alle links verwijderd en slotje geplaatst…

0

En er zijn er hier al velen die dat kunnen beamen :mrgreen:

0

het is een publiek forum hé, als je geen kritiek wil kan je adverteren op verkoopsites maar iedere auto die hier passeert die gaat zowiezo besproken worden of je dat nu graag hebt of niet …

0

Edit by Mushroom:

Thx bully!!! :applaus:

0

Lijkt mij het zoveelste oudje dat onder het mom van “een echte” probeert een graantje mee te pikken op de luchtgekoelde hype van de afgelopen maanden.
                Zij die eentje zoeken weten waar ze aan beginnen, zie maar naar het lucht vs water topic…

Ik heb de wagen niet gezien, noch heb ik er verstand van, maar de kenner die hem wél gezien heeft is echt wel iemand die het product door en door kent.

Eén ding viel me op: wordt deze P aangeboden door een handelaar?
                Graag feedback want dan wordt alles direct verwijderd.

En om volledig correct te zijn (lucht vs water): blijkbaar kan er ook met de tellers van de 996 gesjoemeld worden. Op het Nederlands forum is een 996 Turbo ontdekt waar absoluut zeker is dat er zo’n 100.000 km “weg” is.
                Waarbij ik me niet uitspreek over de wagen, noch de kilometerstand van de hier reeds besproken auto.

0

Je adverteert anders met

prijs op aanvraag

1986 / 80.000 km

Lederen interieur, metallic lak

Een volledig originele Carrera met enorm lage kilometers.

Collectors item!

Lijkt mij kopersbedrog.

0
                  Anoniem

Edit by Mushroom:

0

De wagen heeft naar schatting tussen de 150.000 en 200.000 km gelopen. Die 80.000 is gewoonweg om te lachen. Hoe langer je kijkt, hoe meer kleine krasjes, retouches, blutsjes,… je begint te zien.

De achterkant is herspoten geweest en de motor lekte wat olie. (waarschijnlijk tapeinden)

Voor de rest was dit zeker geen foute wagen, maar wel serieus overprijsd!

Is al door een kenner bekeken.

0

Succes met de verkoop .De wagen heeft maar 3000 km per jaar gebold .Moet van een echte liefhebber geweest zijn die zijn karretje koesterde .

0

mooi karretje
                          voor het moment te veel voor mijn beugeltas

0
                          Anoniem

Edit by Mushroom:

0

Werd de wagen origineel met deze velgen geleverd? Zie je niet veel, toch zeker niet hier bij ons. Veel succes met de verkoop. Wat meer foto’s zou inderdaad mooi zijn.

0

Originele Belgiese auto? Hoeveel eigenaren?

0
                                Anoniem

Edit by Mushroom:

0

ben wel benieuwd naar de vraagprijs

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Het onderwerp ‘911 Carrera 3.2 (1986)’ is gesloten voor nieuwe reacties.