911 conversions

• Maker
    Discussie
  • Een limootje 😈

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
    • tssss!! Ken uw klassiekers Jorg!! 😆 Wolfie Wolf is één van de schitterende figuren die Tex Avery getekend heeft; de macho ladykiller wolf die een oneindig lange auto had, die in de cartoons zelfs meedraaide door de bochten. Schitterende filmpjes, zeker eens naar zoeken op You Tube, titels als Little Red Riding Hood en dergelijke…

Attachments:
      • wolfie_wolf_car.jpg

NICE !

@porschky
        : verduidelijk u ; ik ken die cartoons niet … 😳

nice… ziet er een beetje uit als een 911 waarmee Wolfie Wolf uit de Tex Avery cartoons zou mee rijden… 😉

Wow , vet hok .
            Mogen ze dadelijk hier komen afzetten .

😈 😈 😈 😈 😈 😈

reeds langer verkrijgbaar zijn banden waar je zelf alle kleuren van uitslaat als je je factuur krijgt… 😕 🙄

Hebben ze die banden ook met oranje kleurstof in ? ah maar juist, onze Mushroom heeft al banden gekocht…

😈

Anoniem

ook gisteren binnen gekregen

Heb ik idd ook gezien . En verkrijgbaar in alle kleuren .

als je lekker decadent wil doen, in de US zijn er banden te krijgen met dollartekenprofiel!! 🙄 Als je dan ergens gereden hebt, zien de mensen nadien allemaal dollartekentjes in je bandensporen… 😆

En in één van die maffe cartuningprogramma’s op Discovery Channel zag ik onlangs banden die met een rode kleurtsof in het rubbermengsel zitten, zodat je bij een burnout rode rook ziet verschijnen… 😆 Voor de meer introverte medemens… 😆

PT

P museum in Stuttgart …. heeft bandenprofiel met porschelogo 8)

Ik heb er vorige maand nog een foto van genomen. Banden waren me nog niet opgevallen 😳

[IMG]http://i574.photobucket.com/albums/ss188/1polleke/IMG_3646.jpg[/IMG]

was inderdaad een echt prototype van Porsche, zijnde de panamericana, zou volgens sommigen echter gebruikt zijn om op salons de reacties te peilen bij mensen van onder meer de vorm van de voorlichten, die dan uiteindelijk op de 993 zouden komen…???

Wim

Die hoort meer in het B.d.B topic thuis. 😉

Ergsn heb je gelijk Olaf , maar dat kan je dan ook zeggen van die foto’s ervoor 😉

[quote]911-lover schrijft:

Dat is toch geen conversie ❓ Is een prototype en staat (zoals je ziet) in het P museum in Stuttgart …. heeft bandenprofiel met porschelogo 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.