911 coupe

Home Forum Stel jezelf even voor ! 911 coupe

• Maker
    Discussie

• dirk
    Deelnemer

hallo,

hierbij stel ik mezelf even voor, ik ben Dirk uit Ninove
      ik vind dit forum interessant omdat er veel info op het forum terug te vinden is
      ik heb een paar maanden geleden een 911 aangekocht van 1984, het is een Belgisch voertuig en de vorige eigenaar had hem sinds 1990 in zijn bezit, de wagen heeft redelijk veel opties, spijtig genoeg werden de Fuchs 16″ door hem vervangen en waren ze niet meer beschikbaar.
      hierbij een paar foto’s
      mvg
      Dirk

SAM_2627.jpg

SAM_2628.jpg

SAM_2629.jpg

SAM_2630.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
      • welkom en ferme wagen, veel rijplezier en vertier :respect2:

het is oorspronkelijk Duitse wagen maar sinds 88 in België ingevoerd

Welkom Dirk,

Het zou een broertje van de mijne kunnen zijn 😉 Veel succes ermee

Welkom en veel lees en rijplezier gewenst.

Knap knap knap!!
                Hartelijk welkom alhier op het forum vol Porschevertier! :drink: :drink: :drink:

XXX

dienen zwarten dop is voor ‘t sleepoog te monteren.
                  op deze foto van mijn 84er zie je het ook zitten net naast de nummerplaathouder :engeltje:

P4220259.JPG

Welkom op het forum :up:

Welkom hier Dirk en proficiat met je aankoop! :applaus:
                      Zoals hierboven aangehaald: de velgen zijn iets minder maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk. Fuchs zouden er beter onder staan. Misschien toch ergens eens rondkijken…? :think:

Net naast de rechtse stootblok.

Maar het zal wel gezichtbedrog zijn en de reflectie van iets in de omgeving

Twee?

@ Drip: dacht eerder door die twee vreemde punten naast de nummerplaat achteraan.

Alsof er ooit van die grootte blokken hebben gehangen.

welkom !! groot gelijk dat je je aansluit.
                              hier valt idd. heel wat te rapen: informatie, entertainment, tech talk, een lach maar ook een traan, … kortom het porsche leven zoals het is.
                              maar we doen niet alles virtueel onder porschefielen :drink:

XXX

Welkom Dirk, veel succes met je mooie 84’er.

@Wout
                                – lijkt me een Europeaan, op de flanken kleine pinkers, geen extra flankverlichting naast de pinkers in de voorbumper en achteraan een gek mistlicht.

Welkom op het forum!

Mooie wagens, mss ergens een setje fuchen proberen te scoren via het internet.
                                  Staan mooier op een G-model dan de Cups (mijn gedacht toch)

Was de wagen oorspronkelijk uit Amerika afkomstig voor de vorige eigenaar?

Welkom streekgenoot. :up:
                                    En nu genieten van je aanwinst! :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.