911 ducktail

• Maker
    Discussie
  • hey, heb gewoon vraagje over porsche 911 ducktail.
    Maar mijn vraag is dus zijn deze nog orgineel te vinden en te betalen?
    Mag restauratieproject zijn.

Is gewoon een droom van me, dat ik dze ooit mag waarmaken dat weet ik nog niet 🙄

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • Die kan je prima gebruiken als basis 😉

n60.JPG

n61.JPG

Ik heb een “wall van spoilers” thuis….

Daar heb ik o.a. een IROC spoiler met metalen rand op polyester /Glassfibre

[IMG]http://i91.photobucket.com/albums/k282/bertroex/Porsche%20parts/IMG_0068.jpg[/IMG]

Er zijn wel twee schroefgaten voor de bevestiging van het rooster beschadigd, maar… moet zowiezo even worden nagekeken, bijgewerkt door een bodyshop.

Replica ducktails moeten veel werk hebben- heb jaren met zo’n slecht zittend ding rondgereden, en vaak gehoord dat het afbreuk deed aan een fundamenteel goede wagen.

[IMG]http://i91.photobucket.com/albums/k282/bertroex/jazi/P1010044.jpg[/IMG]
          [IMG]http://i91.photobucket.com/albums/k282/bertroex/jazi/P1010283.jpg[/IMG]

Nu is ze ofwel met de originele carrera 3 spoiler (whaletail) ofwel met de platte kont. Ik heb ook een originele ducktail, maar op het ogenblik doe ik het maar zonder.

[IMG]http://i91.photobucket.com/albums/k282/bertroex/jazi%20photoshoot%2021092011/MW4_0059a.jpg[/IMG]

Groetjes,

Bert

🙂
            DCP_0110.jpg

Wim

En je moet die ook nog in de kleur spuiten. :think: 😉

Nee sorry dan wordt het me te duur

Nee, dat is nog zonder rooster …

.. die kosten je “maar” vanaf zo’n 300 Euro op Ebay :sarcastisch

Is dit dan volledig met rooster enzo?

[quote=”porschke” post=20454]dat van die ducktail met alu frame en polyester body klopt maar gedeeltelijk, Porsche is ooit overgeschakeld op stalen frames 😉 [/quote]

Na 12 stuks.

… of waren het er 21 :popcorn:

Goede replica ducktail op stalen frame (gelijk aan origineel) kost je ‘n kleine 1000 Euro :respect2:

Als je (serieuze) interesse hebt, laat het dan maar weten :coolness:

Heb ook wel interesse in een ducktail

[quote=”porschke”:2pgemv0q]dat van die ducktail met alu frame en polyester body klopt maar gedeeltelijk, Porsche is ooit overgeschakeld op stalen frames 😉 [/quote]

idd ik heb het gisteren ook nog gelezen in het hoek van TACH dat over de RS gaat.

dat van die ducktail met alu frame en polyester body klopt maar gedeeltelijk, Porsche is ooit overgeschakeld op stalen frames 😉

[quote=”wekki”:39a9lnyt][quote=”stefx911″:39a9lnyt]Waarom moet het ee dromm blijven ?

Gewoon stilaan naar die droom toewerken hé

😉 [/quote]

50000 euro zal ik nooit betalen aan een auto[/quote]

Je kan gaan voor een originele Ductail op een 911 waar dit als optie op leverbaar was in de tijd hé. Ook mooi en toch origineel Porache.
                              Als je een echte RSR of zo wil zal je met 50.000 nog niet toekomen hoor 😉

[quote=”stefx911″:2fjjm1v3]Waarom moet het ee dromm blijven ?

😉 [/quote]
                                Die van mij zal er toch steeds eentje blijven 🙄 😈

[quote=”stefx911″:gtjtu7qf]Waarom moet het ee dromm blijven ?

😉 [/quote]

50000 euro zal ik nooit betalen aan een auto

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.