911 E gerestaureerd

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 E gerestaureerd

• Maker
    Discussie
  • porsche001.JPG

porsche002.JPG

porsche003.JPG

porsche004.JPG
    ik ben vorig jaar aan begonen aan mij 911 van 1971

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • [quote=”johan GT” post=109886]ik heb vandaag de motor laat draaien voor de eerste keer hij sloeg met teen aan :lol:[/quote]
      :respekt:

gezond jaloers zowel voor de ruimte als het kanarietje

jaja Mush, zit blijkbaar met een vogelfobie, ben naar huis denk ik. 😎

respect man :relaxman:

ik heb vandaag de motor laat draaien voor de eerste keer hij sloeg met teen aan 😆

Mooie prestatie, doe vooral zo verder :first:

XXX

Hey Johan, die gaan we zien aankomen als hij klaar is.
              Foto’s zijn komen goed uit in’t geel hé 😀 😀
              Respect man, serieus jobke. :driver:

was ik al maar op pensioen, ik zou wel weten wat te doen.
                :applaus:

En in één van de mooiste kleuren!

PS: heb je geen schrik om je bodem te beschadigen, het lijkt me of de kas bovenop een vorklift staat (bij de laatste foto ) … of vergis ik me ?

Mvg, Guy

respect2: :respect2: :respect2: :first:

Nice job , je ziet direct dat hier iemand met kennis van zaken aan bezig geweest is.
                      Dit is dan ook de enige manier om te restaureren, tot het laatste vijsje uit elkaar en dan terug opbouwen .

Van mij heb je in elk geval een verdiende :applaus: :applaus: :applaus:

Mvg, Guy

Gezond exemplaar (roestvrij) heb ik zo de indruk.
                        Laat die foto’s maar komen!!! 🙂

Ziet er heel netjes uit :respect2: :respect2:

porsche006.JPG

porsche034.JPG

porsche036.JPG

porsche037.JPG

porsche911e001.JPG

porsche911e002.JPG

porsche001.JPG

porsche002.JPG
                            het is een zonder olieklep motor heeft een revisie gehad de bak ook
                            allen rubbers worden vernieuw. nieuw verlichting ik heb allemaal nieuwe onderdelen gekocht

het is een zonder olieklep motor heeft een revisie gehad de bak ook
                              allen rubbers worden vernieuw. nieuw verlichting ik heb allemaal nieuwe onderdelen gekocht

Attachments:
                              • porsche006.JPG
                              • porsche034.JPG
                              • porsche036.JPG

[quote=”Ghost” post=108963]Ik heb de auto een dik half jaar geleden gezien IRL 😀
                                Veel foutjes zullen er niet inzitten, alles word daar zeer grondig aangepakt :applaus:
                                Het is trouwens eentje met de olieklep in het achterspatbord.[/quote]

Hij is dan wss model 72 gebouwd in 71. Want dat was er enkel in 72

Ik heb de auto een dik half jaar geleden gezien IRL 😀
                                  Veel foutjes zullen er niet inzitten, alles word daar zeer grondig aangepakt :applaus:
                                  Het is trouwens eentje met de olieklep in het achterspatbord.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.