911 fun

• Maker
    Discussie
  • Tjonge jongen jongen, gisteren een stintje gemaakt, hier in de omgeving over de landweggetjes enzo. Met een maatje van me en zijn 2 kids van 10 en 12 jaar. Van te voren nog even gecheckt of er niemand last van wagenziekte had. “Niet in een Porsche” was het volmondig antwoord vanaf de achterbank.

Die 2 kinderen wilde al tijden een keertje mee, maar woonden toen in de Caribe, dus dat schoot niet op, maar nu dus wel. Een kinderhand is snel gevuld, eerst motortje warm gedraaid, daarna langzaam maar zeker de toeren opgezocht, bochtenwerk, tunneltjes, slootkantjes, hier en daar een rotonde rondje extra om vrije baan te krijgen, en daarna even lekker doorhalen in de 2 en 3.

We zijn onderweg nog aangevallen door moeder Zwaan, en een konijntje wist ternauwernood het vege lijf te redden, door dwars over vol in de voorpootankers te schieten en rechtsomkeer te maken, hahaha, het was weer een natuurlijk ritje. Totdat na 5 kwartier de achterbank verbleekte, we een noodstop moesten maken, en nog net op tijd de oudste van die 2 jongens uit zijn achterzetel kon worden gerukt, waardoor hij z’n plakkie nog thans naast de wagen kon neerleggen in plaats van erin. Toen hem en zijn vader even rust gegeven, en met de 10 jarige (laaiend enthousiast!) nog even paar keer de 0-100 5 sec check gedaan, hahaha.

Toen maar rustig naar huis patatje gehaald en de jongens het leuke Zomersproetjes Porsche sleutelhangertje en het plaklogootje cadeau gegeven, 2 nieuwe Porsche fans voor het leven!

‘s Middags hebben we de boot gepakt, hebben met een pintje erbij een paar leuke snoekjes gevangen, en tuurlijk op laatst nog ff de 90 PK open gedraaid, op herhaling, 8-tjes draaien, wheelies, de hele rimbam, wat een lol toch zo’n dagje stuffen, daarna pannekoekjes gegeten en voldaan naar huis. Wat zijn we weer ondeugend geweest, dikke PRET, wat is power toch een geweldig leuke fun! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

911fun1.jpg

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”john.beton.” post=136501]:applaus: vroeger waren wij het op de achterbank :happy:[/quote]

Hoe, ook al in deze “Porsche” :happy:

:applaus: vroeger waren wij het op de achterbank :happy:

Wat is het leven toch mooi, nietwaar 😀

That’s live …..meer moet dat niet zijn 😎

Leuk om zo weer wat fans van Porsche te plezieren.
              Mijn drie dochter 2 en 4 jaar staan ook al in de rij.

4jaar oud “Papa als ik groot ben wil ook een Porsche gaan kopen in de garage waar jij die
              van jou gekocht hebt”

2jaar oud ” trok deze week Porsche Scene uit mijn handen en begon te bladeren en wees dan
              “haar” auto aan => Porsche RS.

Ik weet weer voor wat ik werk 😆

En meer moet dat niet zijn hè ,Wat kan het leven mooi zijn als de zon schijnt :happydance:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.