911 G model met ingebouwde mistlichten? Kan dit?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 G model met ingebouwde mistlichten? Kan dit?

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Ben net wat aan’t snorren geweest in de topics en dan zo bij Dekens eens gaan kijken bij het aanbod. Leuke Targa, Turbo breed en met – naar het lijkt – een reflector achteraan met ingebouwde mistlampen…
      Is dit een origineel stuk of kan ik mijn ’84er van zulk stuk voorzien zodat die verdomds lelijke mistlamp er onderuit kan?
      Alvast bedankt voor de tips :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • XXX

Thanks Folks 😉

Mooi en proper werk! :respect2:

PB

Idd een mooie upgrade !

Anoniem

Zeer mooi gedaan al is wellicht foto 8 horror voor velen :happy:

Wim

:applaus: mooi gedaan.

XXX

Zo, ben er gisteren aan begonnen rond 15:00u en tegen 22:00u was’t gepiept.
                  Oef, ok, bout van bumper afgebroken en nog wat andere kleine miserie, typisch voor oudjes maar dat nemen we er met plezier bij.
                  Foto’s geen probleem:
                  http://s1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Porsche%20vervangen%20reflector%202012/
                  Lukt het met deze link? Ik hoop het want ik heb het een beetje als een stappenplan opgezet. 🙂

Het zijn 10 klipsen op de originele reflector maar je kan er netjes aan en ‘m in één stuk demonteren.

:relaxman: :relaxman: :relaxman:

XXX

Dannyl, bedankt voor het aanbod maar heb er net eentje gekocht op ebay.
                    Is gisteren toegekomen en als ik de tijd vind begin ik er volgende week of zo aan.
                    Zal voldoende foto’s nemen om te posten.
                    Ik begin nu al te zweten gewoon van er aan te danken… :geek:

Ik heb hier nog een reflector liggen met ingebouwde mistlampen . Er zit een klein scheurtje in het midden (is bijna niet te zien ) . Deze mag weg voor een redelijk bod Of een goede fles single malt whisky

hier zat hij idd nog stevig vast maar is gelukt ! bedankt

Wim

Bij deze niet, zit met kliksysteem vast.
                          Maar had ook liever gehad dat dit geschroefd zat, want meestal breekt het af.

Is dat niet geschroefd Wim? als ik me niet vergis is de mijne geschroefd, maar die is dan wel weer wat jaartjes ouder… daar moest ik onderaan de ijzeren plaat losschroeven en dan ik dacht een 8 tal schroeven losmaken voor ik hem kon afnemen ?

XXX

Het ziet er hoe langer hoe beter uit. Straks een handleiding met foto’s? :applaus: Een stappenplan? :engeltje: Had er twee op’t oog via e-bay maar ben er juist naast geschoven. 😥 Momenteel in onderhandeling met collega van porsche forum, moet nog naar de reflector gaan kijken.

Wim

Heel voorzichtig met een plat voorwerp los klikken.

Trek het maar eens een beetje voorzichtig naar buiten, zie je de klemmen zitten, is dacht 5 stuks.

dus niet echt nodig bij de keuring? want ik heb een us model maar ik zie toch zo geen mistlamp.
                                  Hoe haal je die mistbalk er trouwens tussenuit?
                                  groeten
                                  IMG_1457.JPG

[quote=”kleinekastenteufel” post=92570]Keukengeheim!

Maar, heeft een early P 3.2 geen TWEE achteruitrijlichten…

😉 😈 ;)[/quote]

Ja da is zo 😉 mijn mistlamp is ook zo ineens verdwenen 😛

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.