911 G – motor verse lucht ventilatie

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 911 G – motor verse lucht ventilatie

• Maker
    Discussie

• XXX

Ben op zoek naar de motor om frisse lucht binnen te krijgen.
      Gisteren tijdens LTP Rotterdam (in de gietende regen) mijn motor van mijn ventilator opgesmoord…
      Dus, ramen vooraan ontwasemen, NOT 🙁
      Dan maar tijdens het 2de deel recht naar huis gereden en om de minuut de wasem wegwrijven op de voorruit, ronduit gevaarlijk.

Ben n u naarstig op zoek naar de motor met schoep om in te bouwen want donderdag gaat het richting Toscane en heb ik dit graag in orde.
      Moest je een tip hebben, graag :respect2:

Even duidelijk maken over wat het gaat;µ
      Hier zat het:

freshairblower9112.jpg

Dit zoek ik:

freshairblower9113.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
      • Goeie reis Peter, “and keep us posted”
        Zal een mooi roadtripje worden, Toscane :lekker: :lekker:

Top gedaan Drip.

Goede reis !

Ik kijk al uit naar het ‘Drip & Drup -trip‘ -verhaal …met foto’s natuurlijk :coolness:

XXX

‘I refuse to grow up’ en dat tracht ik zo lang mogelijk vol te houden Deepee 😀

Voor afronden van deze post – Motor verse lucht – het Bosch nummer: 0130 007 002
            Indien het nodig moest zijn dan hebben jullie de code toch al, kost net geen 100 €.

[quote=”Drip” post=215141]Ik stuur TOTMBO met de vlieger :ass: Is een trip – DRIP en DRUP – samen op stap :up:[/quote]

klinkt wel alsof bumba meereist in de kofferbak :mrgreen: ach, hoe vaak krijgen we niet te horen dat wij mannen net kleine kinderen zijn als we met onze speeltjes bezig zijn?

DRIP & DRUP :up: :up:

Samen :driver: :driver: naar Toscane (oei, ene :driver: zeker ? Hoe zit dat met het rijbewijs ?)

ENJOY :drink:

Mooie titel voor jullie reisblog, Drip!

XXX

Ik stuur TOTMBO met de vlieger :ass:

Is een trip – DRIP en DRUP – samen op stap :up:

Weeral knap en snel opgelost :respekt:

Fijne, veilige reis naar Toscane en posten hoor :what:

Ik zit momenteel zelf in het zuiden , spijtig genoeg met de DD :bounce:
                      Krijg een reis met de P ni verkocht aan TOTMBO ruzie

Nice done, Drip !
                        Veilige reis naar Toscane, hopelijk is het weer wat beter dan hier.

Dat is een must!! + foto’s uiteraard!

XXX

Het waren niet enkel de kooltjes Deepee, ‘t ding was een beetje in elkaar gesmolten….
                            Inderdaad, deze ochtend bij de Jonghe autoparts binnen gesprongen en om 12:30u lag het stuk afhalensklaar, Was nu niets speciaals gezien het een courant Bosch artikel was.
                            We zijn bijna klaar om donderdag ochtend te vertrekken richting Toscane. Als er wifi ter beschikking is tracht ik samen met drup een reisverhaal aan jullie te bezorgen :engeltje:

een complete motor dan toch sneller kunnen vinden dan twee houtskoolstaafjes :up:
                              geniet van de trip !

:up: :applaus:

:up: proficiat! Dan kan je met een gerust hart vertrekken….

XXX

Top mannen.
                                    Intussen Bosch motortje gekocht en geplaatst.
                                    Strafste van al is; alles werkt :wtf:

Nieuwe motor op zijn plek:

IMG_20150907_142630110.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.