911-lover’s nieuwe werkpaard

Home Forum Zeverhoekje 911-lover’s nieuwe werkpaard

  • Maker
    Discussie
  • [quote=”911-lover”:2dqlxe2h]Zwijg me stil.
    Dat is de typische mentaliteit tegenwoordig. Ze willen vanalles, het moet beter dan nieuw zijn en mag niets kosten.
    Ik heb ook een nieuw werkpaard gekocht (die ze vandaag komen brengen).
    De Beemer nemen ze over en ik probeerde ze tot dan particulier te verkopen. Heel veel geinteresseerden , al 4 die gingne komen kijken en hem meenamen (de laatste dezemorgen om 10u) doch de eerste moet nog steeds komen.
    Dus straks zal hij naar de garage meegenomen worden 😉 [/quote]

    En Koen, wat is er voor de Beemer in de plaats gekomen??? ben ns benieuwd….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • ken

      proficiat met je nieuw beestje, toffe velgen trouwens 😛 D

      tja taksen ‘t is soms iets hé, ik ben benieuwd wat het nu juist gaat worden…. op naar 2008 dus 8)

        Dat van die dieseltaks waren ze al aan het vertellen dat het kwam toen ik mijn vorige BMW (2004) kocht. Toen heb ik al liggen twijfelen om terug een benzine te kopen en gawacht tot het uiteindelijk toch niet kwam.
        En idd 2008 is nog ver weg (en wie zegt dat het er tegen dan doorkomt).
        En natuurlijk wetende dat ze in België niets afschaffen zonder dat er iets anders in de plaats komt dat hun nog meer opbrengt.
        Ik denk aan de BTW verlaging van 25% naar 21% om ons dan met die BIV truuk op te zadelen waardoor we nog meer kwijt zijn 👿
        Daarbij heb ik dan wel bijna 2 jaar meer dan 400€ per jaar niet moeten betalen.

          Tja 2008 is niet meer zo ver weg hoor… binnen een goei 14 maanden is het zover…

            Tegen 2008 rijd onze Koen waarschijnlijk al weer met iets anders… tenminste dat vermoed ik… 8)

              Ik had toch voor een zware diesel gekozen… wetende dat de dieseltaks (of accijnscompenserende belasting voor dieselvoertuigen zoals het officieel noemt) vanaf 2008 afgeschaft wordt…
              Reden van afschaffing is dat de benzineprijs en dieselprijs bijna gelijk zijn en er dus geen accijnscompensatie niet meer nodig is…

                Adapters natuurlijk van 5 bout 110 op 5 bout 130

                Ik ben voor een benzine gegaan daar ik niet meer het grote aantal kilometers maak als vroeger en de zware diesel niet meer loonde 😉

                Het zijn de originele velgjes van mijn 968CS

                  héhe, Design 93 velgen (Cup2)
                  Passen die daar gewoon onder of had je een adapter nodig ?
                  Welke motor ligt er nu in Koen ?

                    en toch altijd die knipoog naar de porsche hé
                    😈

                      Yep, niet van hoge kwaliteit maar wel gemaakt 😉

                        al nieuwe fotookes??

                        S2

                          Maar nu weten we nog steeds niet welke motor er in je opel ligt.

                            Begin volgend jaar staat hij in de showrooms

                              Bestellen misschien al wel (geen idee van) maar de eerste moet nog geleverd worden 😉

                                De Antara kan je al bestellen dacht ik

                                  Chris bedoeld dat de wagen op zich (omtrek alsook binneruimte) veel groter is dan de 5 serie was.
                                  Het verschil in wegentaks tussen de benzine en diesel uitgerekend in het verschil in de dieselprijs en benzineprijs zort ervoor dat rekening houdend met het verbruik ik 22.000kmmag rijden met de benzine om aan hetzelfde bedrag te komen (wegentaks en verbruik) dan de diesel die ik had. Met dat verschil dat je de kosten over een jaar spreidt ipv ineens en zware wegentaks te betalen. Ik heb ook niet 1x wegentaks per jaar te betalen maar 3 (vroeger 5) 😉

                                  Over de motorisaties.
                                  De Omega A had vroeger idd als zwaarste motorer een 3.0 (177pk) , 3.0 24V (204pk) , 3.0 24V uit de Evo 500 (230pk) , 4.0 24V Irmscher (272pk) en 3.6 Bi Turbo (377pk)
                                  De Omega B had als zwaarste motoren 2.5V6 (170pk) , 3.0 24V (210pk) en 3.2 V6 (210pk)
                                  De lotus Omega alsook de Irmscher 4.0 24V (272pk) zijn nooit in de B uitgebracht.
                                  Opel is gestopt met de Omega en nu is de Vectra het Top Model.
                                  Dat nieuwe model dat aangehaald werd is de Antara en zal waarschijnlijk volgend jaar uitkomen. Dat wordt echter de vervanger van de Frontera waarvan de productie ook gestopt is een tijdje geleden

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.