911 met rare kuren

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 met rare kuren

• Maker
    Discussie
  • Een vriend van mij heeft een 911 3.2 bwj.85.
    De auto start erg slecht,s’morgens kan hij de auto gemakkelijk starten maar mag hij niet aan het gaspedaal komen of hij valt stil.
    Als hij de wagen gewoon laat draaien gedurende enkele minuten komt hij tot leven(anders draait hij vierkant 😆 ).Laten we hem draaien rijd de auto normaal.
    Leggen we hem stil en wachten een kwartier wil hij niet meer starten,hij start wel maar valt direct terug stil.
    Compressie is oke,bobine verwisseld.
    Wie weet raad?
    Groeten en alvast bedankt
    franky

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 94)
  • Wim

Is inderdaad de maand en jaar waarop de banden geproduceerd zijn.

Soms gebeurt het wel eens met aanbod van banden dat deze al wat jaren oud zijn, en dan gaan die weg tegen goedkopere prijzen.

Maar hoeft natuurlijk niet zo te zijn. 💡

Hey Wim

Wat is de dot code? Is dat de datum code? Op wat juist moet je letten? Op de datum wanneer dat de banden gemaakt zijn?

Is bij Banden Herman waar ik mij geïnformeerd heb, en hij had ze niet liggen op voorraad, hij moest ze bestellen en dat ging een paar dagen duren. Ik heb naar dezelfde banden eens gevraagd bij VDK (ook in Roeselare) en daar konden ze deze aanbieden voor 167,5 euro per band!

bedankt voor de reacties
        mvg
        kristof

Wim

Dit is inderdaad een koopje, en had deze ook onder mijn 3.2 cabrio.

Let wel even op de dot code vanwege de prijs. 💡

Doen,goede prijs voor prima band
            groeten franky

hey allemaal

ik heb bij de locale bandenboer volgende gevonden

bridgestone 225/50/16 S02/N3 voor 170 euro per band
              montage+btw inbegrepen
              mijn vraag, ik ken weinig van banden, is dat een goeie prijs?

alvast bedankt
              groeten
              kristof

Heb vorig jaar Conti Sport Contact N1 Z Continental 225/50 16 geplaatst.Ben er zeer tevreden van.

Wim

Wilde eigenlijk daarmee met bedoelen dat N1 code al voldoende is voor dat type.
                  Maar voor de rest helemaal gelijk Joeri. 😉

Moet toch niet N1 zijn, een N markering is toch altijd okee? N2 of N3

Wim

Degene die erop moeten, en met N1 codering. 💡

hey Franky

merci hé, Porsche terug opgehaald en rijd super, nu hopelijk alleen nog maar genieten…

der moeten wel 2 nieuwe achterbanden op, iemand die mij kan helpen, tips…

merci
                        Kristof

hey wim,

sensor gemonteerd en hij draait terug als een rolex

bedankt en hopelijk kom ik je eens ergens tegen.

ps,christoph,wij gaan eens moeten een ritje doen op een zondag 😆

Thanks Franky en Cabrio Wim,

heb dat hier even gevolgd en duimen dat het in orde komt, dan kunnen we mss dit jaar nog wat km’s doen 🙂

Wim

0,8mm en geen boven of onderwaarde.

hallo wim,

Heb hem toch bij ons besteld,bij het merk bmw vind ik inderdaad de zelfde qua montage en lengte maar de ohmse weerstand is 1400 i.p.v. 830.

Vanavond plaatsen en hopen dat hij terug start.

wat was de afstelafstand weer??

Groeten franky

Wim

Als je op de contacten meet, en geen waarde geeft, is hij inderdaad om zeep.

Tip: informeer is bij BMW, 😳 zijn dezelfde en een stuk goedkoper. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 94)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.