Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › 911 motors Zoersel
- Dit onderwerp bevat 33 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 6 maanden geleden door
rjf.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Daar stuurde ik ook op aan, we zijn ervaren genoeg om te weten dat het nooit wit of zwart is.
Een forum is ook een plaats waar men ervaringen mag ventileren, en net dat maakt het steeds zo moeilijk, moeten moderatoren bij zo een post ingrijpen of niet ? Persoonlijk denk ik dat het zo lang het niet ontspoort niet nodig is.
Ik ken de eigenaar van 911 motors, ben er al een paar keer geweest, en heb veel goeds over hem gehoord. Maar zoals eerder geschreven kan er altijd iemand wel eens een andere ervaring of opvatting hebben… Een beetje volwassen mens zal de uitspraken in zich opnemen en zich zelf een oordeel vormen, zonder verder te veroordelen… just my 2 cents… no ?@Porsche: gelijk heb je.
Ik had me ook al die bedenking gemaakt…
En ik denk dat de meeste forummers daar ook wel door kijken, dat er altijd 2 kanten aan 1 verhaal zijn, en dat slecht nieuws altijd sneller rond gaat en langer blijft hangen dan goed!Nu moet ik zeggen (ik weet niet of 911 motors op het forum zit)
Maar k zou niet direct reageren mocht iemand zo een post over mij schrijven,
komt mijn inziens over als een verdedigende actie… en de discussie kan dan heel snel ontsporen/ persoonlijk worden…
En dan zien we misschien dat Godwin’s law waarheid wordt.
Als 911 motors recht in zijn schoenen staat maakt hij op mij meer positieve indruk door niet hierop te reageren dan zich te verdedigen.
Als hij echt goed werk levert komt dat wel naar boven op een ander moment.
Het blijft natuurlijk jammer dat iemand (al dan niet terecht) eenzijdig zwart wordt gemaakt met allerlei insinuaties (of feiten maar wie zal het zeggen?)
Ik ken 911 motors uit Zoersel niet maar vindt het spijtig dat iemand zwart gemaakt wordt zonder dat die zich kan verdedigen.
Een verhaal heeft altijd 2 kanten en de waarheid ligt meestal ergens in het midden.
Iedereen heeft wel eens ergens een slechte ervaring, ook ik ben al eens ontevreden over iets dat minder goed werd uitgevoerd of niet volledig naar mijn zin maar dan wordt dat uitgepraat en opgelost.De beschuldigingen komen nu van 1 persoon en vind ik vrij ernstig, zeggen dat je bepaalde zaken hebt vervangen terwijl dit zogezegd niet zou zijn. Stukken uit klanten hun wagens halen om deze op andere wagens te zetten. 🙄
Zoals eerder gezegd had ik ook graag het verhaal van de andere kant gehoord.
Zeker van Etieke 🙂 dit is een grapje hoor.
Ik vind het jammer dat op Bulen zijn site geen enkele foto staat van de werkplaats (en mechaniekers). of ligt aan mij, ik en computers wil ook niet altijd samen werken.
Ik weet wel op het zicht kan je niet altijd afgaan, maar toch de buitenkant ziet er gelikt uit en de binnenkant tonen ze niet…
geeft me (net als bij tweedehands auto kopen 🙂 ) een gevoel van wat proberen ze weg te steken, maar heel soms is het een verborgen schat 🙂
ik houd niet zo van reclame maken maar porsche bulen is kwaliteit tegen een aanvaardbare prijs
en nee ik krijg geen commissie per klantDie Bulen, of die Robby, leveren die kwaliteit? hoe is jullie ervaring? die 911 motors precies niet 🙁
De afwerking en kleine details zijn voor mij belangrijk! altijd al geweest. op dat punt is het een ‘afwijking’ van me
Het is niet omdat ik er niets vanaf ken dat ik zomaar alles pik!
Ik ben van Lembeke, dus zou liefst iets willen dat niet te ver weg is voor mijn onderhoud en reparaties.
kom es naar limburg
jurgen bulen in kortessem
de mijne gaat daar en nog wel anderen van dit forum
weet zeer veel en de prijs is volgens mijn bescheiden mening meer dan correct
is maar een half uurtje van herentals
http://www.porschebulen.be/Anoniem9 juni 2010 om 00:24ik zou eerst eens een compressie- en lektest laten doen.
Als de kleppen niet afdichten kan je er nog uren aan draaien maar goed komt het dan niet. Zeker na die jaren van stilstand …Eerst en vooral allen hartelijk dank voor de feedback.
Er zijn veel garages die graag veel geld vragen om aan een porsche te werken en er niet veel van bakken.Ikzelf heb ondertussen een 1500€ uitgegeven en mijn 911 draait nog steeds niet zoals het hoort volgens mij….ploffen in de uitlaat, niet echt goed doortrekken, hoog verbruik,..
Het betreft hier een 911 Targa 3.0 SC uit 1982 die wel 6 jaar heeft stilgestaan. Ik zou graag de kleppen eens willen laten regelen en de injectoren eens nakijken maar wil hiervoor wel naar iemand met kennis van zaken.
Ik heb reeds contact opgenomen met Robby na de goede reacties op het forum hier (ongeveer 2 weken geleden) Het nadeel is echter dat Hulst toch een eindje van hier is (Herentals) en dat de motor koud moet zijn om de kleppen te regelen. Een dubbele verplaatsing dus…
Enfin, ik heb besloten om toch met Robby verder te gaan en zal hem morgen contacteren om concreet af te spreken.
Nogmaals bedankt iedereen.
Je kan ook altijd eens vrijblijvend contact opnemen met de forumsponsors ! 😉
alternatief: Robbie Piessens van RPCarrepair
http://www.rpcarrepair.beKent bij mijn weten het kleinste vijsje aan een 911 en zelfs de wijzigingen per jaartal.
Heeft eeen aantal stukken op stok (de veel voorkomende) ander zijn er naar mijn ervaring altijd zeer snel.Mijn raad is ga eens kijken praat er eens mee, want ik vind vertrouwen hebben in je mechanieker en duidelijke communicatie over herstelling en problemen zeer belangrijk,
En zo ook Robbie!Nog een voordeel is niet zo ver van Antwerpen
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.