911 motors Zoersel

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 motors Zoersel

• Maker
    Discussie
  • Iemand hier ervaring mee voor onderhoud 911?

3 reacties aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
    • Ik heb ondertussen besloten om NIET met deze man in zee te gaan.
      Allen hartelijk dank voor de feedback!!

Iemand een goed alternatief?

0

Wegblijven van deze man is mijn raad.

Ik heb hem een tijdje geleden reparaties laten uitvoeren aan de verwarmingskleppen van mijn 3.2. Hij zei dat hij ze allebei vervangen had (kostprijs 500€). Toen ik mijn wagen ging ophalen (het was winter) heb ik niet meteen kunnen testen of het probleem opgelost was.

Na één week bleek dat als ik m’n auto nog eens buitenhaalde het probleem nog altijd hetzelfde was. Ik heb er toen een andere bevriende porsche-garagist naar laten kijken. We hebben de wagen samen op de brug gezet en ik heb samen met hem vastgesteld dat die verwarmingskleppen onmogelijk vervangen waren aangezien die bouten nog allemaal goed vastzaten van de roest… Patrick van 911 motors weigerde hier iets aan te willen doen… Hij weigerde zijn fout te erkennen en bovendien lijkt het me toch logisch dat je garantie hebt als je een herstelling laat uitvoeren…

Tijdens de periode dat mijn auto bij hem stond was hij er dan nog eens in geslaagd meer dan 200km rond te rijden met mijn auto 😕

Een andere keer heb ik hem snel onderdelen uit auto’s van klanten weten demonteren om andere klanten die daar stonden toch te kunnen verder helpen omdat hij de stukken niet in voorraad had…

Zulke dingen stellen me toch niet bepaald gerust als ik weet dat mijn auto bij hem staat voor “reparaties”.

Patrick is iemand met kennis van zaken, helaas kent hij de auto’s een beetje “te” goed. Hij weet hoe hij je makkelijk int zak kan zetten en neemt het niet al te nauw met de regels van de kunst… Allesinds goed uitkijken dus!!

0

Supersympathieke en praatgrage man doch niet altijd secuur. Is ondertussen verhuist van zijn privé naar een ‘echte’ garage.
          Heeft wel kennis in huis.
          Gr.

0
        3 reacties aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.