911 op Antwerpse ring

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s 911 op Antwerpse ring

• Maker
    Discussie

• Guy

Vandaag op de laatste pagina van GVA.
      Vooral doorlezen tot de laatste zin; da’s wel een duur grapje hé 😳 ‘t is te hopen dat het goed was …
      Ik ben ook wel benieuwd waar hij gewond was 😉

© Gazet van Antwerpen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • [quote=”Number1″:2uhex74h]loopt de mond van over zeker. nu worden we toch echt vettig ze mannen 🙂 [/quote]

😆 😆 😆

0

[quote=”Number1″:1vqwaugj]loopt de mond van over zeker. nu worden we toch echt vettig ze mannen 🙂 [/quote]

Alle nog een geluk dat ik hier nog niets heb neergezet dan 😆

0

loopt de mond van over zeker. nu worden we toch echt vettig ze mannen 🙂

0

😆 😆 😆 😆 😆

Dat zou dus nooit in me opgekomen zijn , maar zoals men zegt “waar het hart van vol is loopt ……………” 😈

0
              Anoniem

Pas op, uit het artikel kan men niet uitmaken dat het hier over een man & vrouw gaat. Er zijn dus nog veel meer combinaties mogelijk… 😀

0

heeft misschien door de stuiptrekkingen het gaspedaal iets te diep ingedrukt 😀

0

[quote=”mcklusky”:n8k48whm]Toevallig niemand vanop het forum ?
                    😳 [/quote]

Ben ik dan toch betrapt 😳 😳 😳

Aangaande de handeling die er werd uitgevoerd is de plaatsnaam schuld

“Paaseieren”

Tja , Ik stond wel stijf van de angst maar mijn bijrijdster gaf niet op en zette haar tanden erin 😆 😆 😆

0

hij zal zijne pook nimeer in de juiste versnelling gekregen hebben of zn madam was er misschien mee aant schakelen

0
                      Anoniem

tja de bestuurder zal met iets anders hebben gas gegeven dan met zijne porsche hé 😉 )

0

[quote=”S2″:6xw9oj0j]Verloor aan hoge snelheid de controle …..

Volgens getuigen die achter de traag rijdende ….

Waar zit de tegenspraak? 🙂 [/quote]

BESTUURDER aan hoge snelheid…

Traag rijdende PORSCHE

Even doordenken hé

😆 😆 😆

0

pfff in dit apeland is alles hoger dan 30km/u = hoge snelheid

Koppel heeft blijkbaar nog niet voldoende zitten oefenen 😆

0
                            S2

Verloor aan hoge snelheid de controle …..

Volgens getuigen die achter de traag rijdende ….

Waar zit de tegenspraak? 🙂

0

Je zal maar eens een geheime relatie hebben … 😀

0

Kon die dan niet wachten tot thuis of op een parking 🙄
                                  Dit vind ik doodzonde , gelukkig zaten ze niet gekneld 😈
                                  De brandweer had zich een breuk gelachen als er daar ene met zijn broek af in volle actie had vastgezeten

0

Toevallig niemand vanop het forum ?
                                    😳

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.