911 op Antwerpse ring

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s 911 op Antwerpse ring

• Maker
    Discussie

• Guy
    Deelnemer

Vandaag op de laatste pagina van GVA.
      Vooral doorlezen tot de laatste zin; da’s wel een duur grapje hé 😳 ‘t is te hopen dat het goed was …
      Ik ben ook wel benieuwd waar hij gewond was 😉

© Gazet van Antwerpen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • [quote=”Number1″:2uhex74h]loopt de mond van over zeker. nu worden we toch echt vettig ze mannen 🙂 [/quote]

😆 😆 😆

[quote=”Number1″:1vqwaugj]loopt de mond van over zeker. nu worden we toch echt vettig ze mannen 🙂 [/quote]

Alle nog een geluk dat ik hier nog niets heb neergezet dan 😆

loopt de mond van over zeker. nu worden we toch echt vettig ze mannen 🙂

😆 😆 😆 😆 😆

Dat zou dus nooit in me opgekomen zijn , maar zoals men zegt “waar het hart van vol is loopt ……………” 😈

Anoniem

Pas op, uit het artikel kan men niet uitmaken dat het hier over een man & vrouw gaat. Er zijn dus nog veel meer combinaties mogelijk… 😀

heeft misschien door de stuiptrekkingen het gaspedaal iets te diep ingedrukt 😀

[quote=”mcklusky”:n8k48whm]Toevallig niemand vanop het forum ?
                    😳 [/quote]

Ben ik dan toch betrapt 😳 😳 😳

Aangaande de handeling die er werd uitgevoerd is de plaatsnaam schuld

“Paaseieren”

Tja , Ik stond wel stijf van de angst maar mijn bijrijdster gaf niet op en zette haar tanden erin 😆 😆 😆

hij zal zijne pook nimeer in de juiste versnelling gekregen hebben of zn madam was er misschien mee aant schakelen

Anoniem

tja de bestuurder zal met iets anders hebben gas gegeven dan met zijne porsche hé 😉 )

[quote=”S2″:6xw9oj0j]Verloor aan hoge snelheid de controle …..

Volgens getuigen die achter de traag rijdende ….

Waar zit de tegenspraak? 🙂 [/quote]

BESTUURDER aan hoge snelheid…

Traag rijdende PORSCHE

Even doordenken hé

😆 😆 😆

pfff in dit apeland is alles hoger dan 30km/u = hoge snelheid

Koppel heeft blijkbaar nog niet voldoende zitten oefenen 😆

S2

Verloor aan hoge snelheid de controle …..

Volgens getuigen die achter de traag rijdende ….

Waar zit de tegenspraak? 🙂

Je zal maar eens een geheime relatie hebben … 😀

Kon die dan niet wachten tot thuis of op een parking 🙄
                                  Dit vind ik doodzonde , gelukkig zaten ze niet gekneld 😈
                                  De brandweer had zich een breuk gelachen als er daar ene met zijn broek af in volle actie had vastgezeten

Toevallig niemand vanop het forum ?
                                    😳

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.