911 S vipergruen project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 911 S vipergruen project

• Maker
    Discussie
  • Na de schuiver die ik een 3weken geleden gemaakt heb. Heb ik besloten de Porsche deze winter volledig terug naar zijn oude glorie te brengen(nu we toch bezig zijn 🙄 ). Ik zal hier de foto’s van het verloop van het project posten. Let niet op de achtergrond, ik werk (buiten de *porsche ) voornamelijk aan boten.

IMG_0122_2014-11-06.jpg

IMG_0128_2014-11-06.jpg

ben er maar dadelijk in gevlogen:

IMG_0140.jpg

IMG_0144.jpg

IMG_0145.jpg

IMG_0146.jpg

IMG_0151.jpg

Attachments:
    • IMG_0164.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 226)
    • Of is ie toch Lentegroen? :mrgreen: :first:

0

Hier IRL tijdens de Bloesemrit 2016.
        Mooi, mooi :up:

0

Ziet er fantastisch uit, ennuh inderdaad Vipergroen in de buitenlucht! :mrgreen: :drink:

0

Prachtig !!!

0

knap werk geleverd, nu genieten :respect2: :hail:

0

Prachtig! :respect2:

0

Schitterend!!

0

heb je het vals contact van je stoplichten al gevonden ?
                    het drukcontact op de nieuwe rembekrachtiger = volgens mij de hoofdverdachte

0

Puik werk man :up:

Ben benieuwd om de auto eens terug IRL te zien :coolness:

0

Schitterend!

Maar hopelijk gaat uw bankrekening ook niet knallen…

0

mooi mooi man :up: :up: :up:

0

look at him shine :coolness:

IMG_0295.JPG

begin juni gaat de Porsche binnen bij verellen voor en volledige checkup, daarna wordt het knallen :driver:

0

om je speurwerk in te perken kan je één per één de zekeringen uittrekken. zo weet je in welk circuit je straks op zoek moet gaan.

0

stuur me een PB zodra je hem op je PC hebt bewaard: 911_1972-1983Workshop manual_Deel9_ElectrischSysteem
                                (verzoek van dropbox om aan te melden of in te loggen gewoon wegklikken)

0

Update!
                                  de velgen raken deze week niet klaar, de lakker heeft griep :bounce:
                                  ik heb wel de remschijven allemaal kunnen plaatsen.

even een vraagje: heeft er iemand een electrisch schema van een 77′ ?
                                  als ik mijn contact opzet gaat mijn stoplicht branden, zelfs al trek ik de relais van het stoplicht uit blijven ze branden :wtf:

sneakpeak:

911(335)(Small).JPG

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 226)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.