911 S vipergruen project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 911 S vipergruen project

• Maker
    Discussie
  • Na de schuiver die ik een 3weken geleden gemaakt heb. Heb ik besloten de Porsche deze winter volledig terug naar zijn oude glorie te brengen(nu we toch bezig zijn 🙄 ). Ik zal hier de foto’s van het verloop van het project posten. Let niet op de achtergrond, ik werk (buiten de *porsche ) voornamelijk aan boten.

IMG_0122_2014-11-06.jpg

IMG_0128_2014-11-06.jpg

ben er maar dadelijk in gevlogen:

IMG_0140.jpg

IMG_0144.jpg

IMG_0145.jpg

IMG_0146.jpg

IMG_0151.jpg

Attachments:
    • IMG_0164.jpg
15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 226)
    • [quote=”dirk l” post=207884]
      Btw. Zou de auto de volgende keer toch maar met de motor richting de dessel vervoeren .[/quote]

heb dat ook eens gedaan, helemaal richting Stuttgart de P er verkeerd op omdat ik geen ogen en spanbanden genoeg had, eens over de 105km/h bij daling begon dat spel te slingeren als zot, schrik van m’n leven gehad. Onderweg dan toch maar omgedraaid en extra banden gekocht en gezet…

Nu ivm dat slingeren, heb dat ook al gehad met hoogtewerker erachter, dus mss lag het ook een beetje aan de wagen…?

Mooi, ben benieuwd naar het resultaat. En net vandaag wou ik eens komen kijken naar de vorderingen.

Proficiat Duzze voor al het mooie werk dat al gedaan is . Het eindresultaat gaat inderdaad een plaatje worden……
          Ik ben zeer benieuwd om hem Irl terug te zien !
          Btw. Zou de auto de volgende keer toch maar met de motor richting de dessel vervoeren .

dat gaat een plaatje worden, ziet er zo ook al zelfs goed uit:-)

super, wanneer heb je m terug?

het is eindelijk zo ver! hij is naar de carrosier!

IMG_0682.jpg

amai, ik ga nog niet aan de contactlenzen moeten 😀

jij hebt een goed oog Igordiver! het scheelt 3mm dat hij links lager hangt dan rechts. even de gaatjes uitboren en dan hangt hij waterpas 😉

knap werk weeral. één vraagje toch, hangt je achterbumper links lager dan rechts of is dat optisch bedrog? Lijkt trouwens enkel zo op de derde foto, niet op de tweede.

het zijn weer feestdagen, dan kan ik nog eens lekker doorwerken aan mijn grote liefde.

update van vandaag:

IMG_0613.jpg

IMG_0618.jpg

IMG_0620.jpg

IMG_0626.jpg

weeralom zeer netjes!!! respect!

ken

zeeer knap werk!!!
                            respect!!!!
                            gaat tiptop zijn als hij/zij klaar is

@ dirk l : ik heb op de 2 krikpunten ook steunen staan. die onder de motor dien enkel voor balans.

update:
                              de torsie eindelijk kunnen monteren, met de speciale lijm ( bedankt voor de tip wim)

IMG_0542.jpg

IMG_0546.jpg

IMG_0549.jpg

ziet er al weer schitterend uit.

Waar een uitschuiver tot leiden kan !
                                  Grondige restauratie zo te zien, het wordt een top expemplaar.
                                  Keep up the good work !!

Kanttekeningetje: die foto met de assteun onder het motorblok lijkt mij wel niet zo een goed idee !?

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 226)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.