911 S vipergruen project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 911 S vipergruen project

• Maker
    Discussie
  • Na de schuiver die ik een 3weken geleden gemaakt heb. Heb ik besloten de Porsche deze winter volledig terug naar zijn oude glorie te brengen(nu we toch bezig zijn 🙄 ). Ik zal hier de foto’s van het verloop van het project posten. Let niet op de achtergrond, ik werk (buiten de *porsche ) voornamelijk aan boten.

IMG_0122_2014-11-06.jpg

IMG_0128_2014-11-06.jpg

ben er maar dadelijk in gevlogen:

IMG_0140.jpg

IMG_0144.jpg

IMG_0145.jpg

IMG_0146.jpg

IMG_0151.jpg

Attachments:
    • IMG_0164.jpg
15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 226)
    • Super werk!!!

Ik dacht dat ik al eens had geantwoord op je chrome vraag, maar blijkbaar niet doorgekomen… Chrome was optie, nog tot 77, maar dan moet je kijken of je lichtje binnen ook in chrome is alsook je spiegel. Indien ja, dan buitenkant ook origineel in chrome… kan indicatie zijn he, natiuurlijk als de vorige eigenaar (-en) dat binnenwerk ook door zwart hebben vervangen weet je het niet. Chrome optie was chrome aan lichten, ramen, achteruitkijkspiegel en randje van je binnenlichtjes in interieur.

Veel succes nog met het verdere werk, komt lekker!

tnx voor de reacties, ze worden vervangen door nieuwe zwarte.

nog eens even een update:
        deze week de wielkassen uitgeschuurd en paar lagen antisteenslag in gezet + starter en chauffage kleppen gedemonteerd (foto’s volgen)
        en vandaag wat goodies gaan shoppen,
        hopelijk is da achterophanging volgende week gestraald en gecoat! zodat ik terug kan beginnen.

IMG_0473.jpg

+ 1

Ik veronderstel zwart, maar de chrome lijsten waren nog bestelbaar als optie denk ik.
            Ik zou zeker voor zwart gaan !

bedankt voor de tip! dit zal ik zeker eerst doen.
              de wagen wordt gespoten zonder spatborden, kofferklep en motorkap. dit om te voorkomen dat de rubbers en vijsjes mee gespoten worden.

even een vraagje voor de kenners:
              is mijn model (911 s 77′) origineel met chrome raam omkadering uitgekomen of met zwarte?
              ik vind namelijk vanalle theorieën op het web (de s wel en de sc zwart….)
              nu zijn ze zwart maar wil hem graag zo orgineel mogelijk resteaureren

Wim

Dank je Erik

Jawel maar eerst eens erop hangen om de passing te controleren met deuren en kofferklep

Wim, is het niet beter om de spatborden los van de wagen te spuiten en achteraf te monteren?
                    Dacht van dit op jullie website al gezien te hebben op die manier.

Goed bezig.

Wim

Monteer straks wel de kofferklep voor je de spatborden officieel vastzet voor spuiten, want corrigeren/uitlijnen daarna is erg moeilijk.
                        Het is maar een tip 😉

Maar voor de rest goed bezig.

Grondige aanpak : Top !

IMG_0413.jpg

IMG_0420.jpg

IMG_0423.jpg

IMG_0433.jpg

IMG_0438.jpg

IMG_0445.jpg

nog eens effe een update.

IMG_0401.jpg

IMG_0402.jpg

IMG_0405.jpg

IMG_0408.jpg

IMG_0410.jpg

IMG_0418.jpg

progress :up:

XXX

Da’s een gekend roesthoekje daar.
                                  Netjes gedaan, zelf vertind? :up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 226)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.