911 S vipergruen project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 911 S vipergruen project

• Maker
    Discussie
  • Na de schuiver die ik een 3weken geleden gemaakt heb. Heb ik besloten de Porsche deze winter volledig terug naar zijn oude glorie te brengen(nu we toch bezig zijn 🙄 ). Ik zal hier de foto’s van het verloop van het project posten. Let niet op de achtergrond, ik werk (buiten de *porsche ) voornamelijk aan boten.

IMG_0122_2014-11-06.jpg

IMG_0128_2014-11-06.jpg

ben er maar dadelijk in gevlogen:

IMG_0140.jpg

IMG_0144.jpg

IMG_0145.jpg

IMG_0146.jpg

IMG_0151.jpg

Attachments:
    • IMG_0164.jpg
15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 226)
    • Dju dju dju … heel schoon!!!!

Complimenten! :respekt:

heeeel mooi werk en de kleur is zo vanzelfsprekend op die auto. een pareltje om op slag wub-2-3-4-5-6.png op te worden.

ik heb ook zelf kunnen vaststellen dat het embleem op de juiste plek hangt :up:

heeeel mooi werk en de kleur is zo vanzelfsprekend op die auto. een pareltje om op slag wub-2-3-4-5-6.png op te worden.

Zag er gisteren heel goed uit :respekt:

Zag er gisteren heel goed uit :respekt:

de eerste 200km zit er op! :happydance:
                  hier en daar wat kleine gebreken die zich voordoen maar al bij al blij dat hij eindelijk terug rijd!
                  voor de liefhebbers:

IMG_1208(Small).JPG

IMG_1209(2)(Small).JPG

IMG_1210(2)(Small).JPG

IMG_1213(2)(Small).JPG

IMG_1219(2)(Small).JPG

de eerste 200km zit er op! :happydance:
                    hier en daar wat kleine gebreken die zich voordoen maar al bij al blij dat hij eindelijk terug rijd!
                    voor de liefhebbers:

IMG_1208(Small).JPG

IMG_1209(2)(Small).JPG

IMG_1210(2)(Small).JPG

IMG_1213(2)(Small).JPG

IMG_1219(2)(Small).JPG

Ben benieuwd voor zaterdag
                      :first:

bedankt voor de tip, dat was ik idd vergeten!
                        ondertussen heb ik een nieuwe(grotere) hoofdremcilinder gestoken, remmen ontlucht en ramen voor en achter geplaatst.
                        morgen wordt de porsche uitgelijnd en dan is hij eindelijk rijdbaar! :happy: :happy: :happydance: :happydance:

Hier een foto van het benzinelapje, is van voor mijn restauratie, hopelijk duidelijk genoeg.
                          Dit dient om opengeklapt het tankpistool tegen te hangen zodat dit niet tegen je lak schuurt.

Porsche065-2.jpg

Wim

Rubber in tankgat. 💡

tnx !

ik ga het 911s embleem (op de juiste plaats) hangen.

@ wim: welke rubber bedoel je?

Super om dit te volgen telkens, chique!!

Zeker het 911S embleem plaatsen, samen met de 2.7 aanduiding op de grille.
                                  En dit zijn de juiste posities.
                                  BTW Duzze: de auto ziet er schitterend uit :respekt:
                                  porsche__911_s_2_7_.jpg

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 226)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.