911 S vipergruen project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 911 S vipergruen project

• Maker
    Discussie
  • Na de schuiver die ik een 3weken geleden gemaakt heb. Heb ik besloten de Porsche deze winter volledig terug naar zijn oude glorie te brengen(nu we toch bezig zijn 🙄 ). Ik zal hier de foto’s van het verloop van het project posten. Let niet op de achtergrond, ik werk (buiten de *porsche ) voornamelijk aan boten.

IMG_0122_2014-11-06.jpg

IMG_0128_2014-11-06.jpg

ben er maar dadelijk in gevlogen:

IMG_0140.jpg

IMG_0144.jpg

IMG_0145.jpg

IMG_0146.jpg

IMG_0151.jpg

Attachments:
    • IMG_0164.jpg
15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 226)
  • Wim

Embleem (ook ja) plaatsen, en nog een rubber plaatsen 😉

embleem ja, maar zeker op de JUISTE plek hangen

@ deepee: bedankt voor de draad! ik ga hem tegen dan rijdbaar proberen te hebben. helemaal af zal de porsche niet zijn dan.

graag aan allen even een vraag: 911S embleem ja of nee? zie foto’s

IMG_1151(Small).JPG

IMG_1166(Small).JPG

IMG_1167(Small).JPG

IMG_1169(Small).JPG

IMG_1171(Small).JPG

@duzze: info on the sharphill meeting KLIK en dan nog eentje om het zeker niet af te leren …

vipergroen.jpg

:lekker: :respect2:

:respekt: , de hanger is echt bijpassend, ik zou ook ongeduldig worden moest ik dat in de garage staan hebben om te karren :driver:

Dat ziet er bijzonder strak uit :applaus:

Je kan aan een subtiel detail zien dat je popelt om te :driver:

@deepee: is er ergens een draadje van de meeting in ‘sharphill’?

de spatborden hadden eenige overtuigingskracht :what: nodig om perfect aan te sluiten maar foto’s zeggen meer dan 1000 woorden zodus :coolness: :

IMG_1020(Small).JPG

IMG_1045(Small).JPG

IMG_1046(Small).JPG

IMG_1047(Small).JPG

IMG_1048(Small).JPG

FF een wortel voorhouden (niet om te stalken)

hoe den 28ste, waar den 28ste, wanneer den 28ste 😀 , ik wil deze zeker irl zien nadat ik zijn geslaagde chirugie heb bewonderd :up:

ik ga zeker proberen om hem rijdend te hebben de 28ste!

vorig haar hadden we afspraak de laatste zondag van november in Sharphill @ the basilica. door herhaling worden goede gewoontes echte tradities …

28 november?

:up: de werken vorderen goed. gaat kermit klaar zijn dit jaar tegen 28/nov ?

It’s alive!!! :up:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 226)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.