911 S vipergruen project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 911 S vipergruen project

• Maker
    Discussie
  • Na de schuiver die ik een 3weken geleden gemaakt heb. Heb ik besloten de Porsche deze winter volledig terug naar zijn oude glorie te brengen(nu we toch bezig zijn 🙄 ). Ik zal hier de foto’s van het verloop van het project posten. Let niet op de achtergrond, ik werk (buiten de *porsche ) voornamelijk aan boten.

IMG_0122_2014-11-06.jpg

IMG_0128_2014-11-06.jpg

ben er maar dadelijk in gevlogen:

IMG_0140.jpg

IMG_0144.jpg

IMG_0145.jpg

IMG_0146.jpg

IMG_0151.jpg

Attachments:
    • IMG_0164.jpg
15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 226)
    • wat een knap werk!!!! Ben echt onder de indruk, heb altijd al veel respect gehad voor gouden handen mannen :hail:

:up: :respect2: :drink:

XXX

:up: dansk :up:

ik heb de porsche voor de eerste keer in 1jaar gestart. hij ging niet in de gang maar met oude benzine kan je niets anders verwachten..
            een beetje goeie ‘jus’ in de popupvalve en hij starte on the button! let op het geluid is wat grellig, ik heb namelijk een nieuwe dansk tussenpijp met lambdasenzorgat. maar geen lambdasenzor :coolness:

@deepee: als the porsche klaar is zal ik zeker mee willen doen in scherpenheuvel! ik heb echt spijt van de RLC! de locatie was bijna in mijnen hof :bounce:

@firstP
              : sorry ik had je bericht telaat gezien, anders had ik graag copiloot geweest!

even een update:

IMG_0938(Small).JPG

IMG_0957(Small).JPG

IMG_0960(Small).JPG

IMG_0963(Small).JPG

IMG_0964(Small).JPG

IMG_0973(Small).JPG

IMG_0972(Small).JPG

IMG_0980(Small).JPG

F

Shame on me maar ik had dit draadje volledig gemist 😳
                Alleszins knap werk en binnenkort kan je P er weer jaren tegenaan… zolang je geen slippertjes maakt tenminste 😉

P.S. Moest je zondag toch mee willen naar ‘PFB 2de Int’l RLC & Fotoshoot B/NL Limburg 20/sept ‘ dan kan je eventueel altijd met mij meerijden (ik heb nog geen copiloot om te navigeren).

Ive

Gewoonweg sprakeloos :first:

Heb zojuist een aangenaam uurtje de tijd genomen om de ganse draad door te nemen..
                    Wat een maniakaal restauratieproject is me dat zeg ! Het resultaat is er dan ook naar, Bewondering XXL !
                    De wereld is weeral een beetje een mooiere plaats geworden dank zij je inzet. :happydance:

jammer dat hij niet klaar zal zijn tegen voor de RLC van volgende zondag.
                      we zullen opnieuw een herfstmeeting in Scherpenheuvel doen zoals vorig jaar, een goed excuus om dan deze schoonheid IRL te bewonderen. :engeltje:

Da komt dik in orde :up: :up: :applaus:

:applaus: :applaus: :applaus:

Ziet er weeral gelikt uit :up:
                          Ik ben zeer benieuw naar het eindresultaat IRL :think:

Btw: ik zou toch opletten met die krik onder het blok :what:
                          eigenlijk wil ik zeggen: IK ZOU HET NIET DOEN

een update!

IMG_0920(Small).JPG

IMG_0921(Small).JPG

IMG_0922(Small).JPG

IMG_0923(Small).JPG

IMG_0924(Small).JPG

IMG_0931(Small).JPG

IMG_0936(Small).JPG

Volgens mij is ie echt Wimbledon groen geworden hoor … :mrgreen: :up: :drink:

Schitterend! :up:

:hail: :up: en binnenkort :drink:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 226)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.