911 S vipergruen project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 911 S vipergruen project

• Maker
    Discussie
  • Na de schuiver die ik een 3weken geleden gemaakt heb. Heb ik besloten de Porsche deze winter volledig terug naar zijn oude glorie te brengen(nu we toch bezig zijn 🙄 ). Ik zal hier de foto’s van het verloop van het project posten. Let niet op de achtergrond, ik werk (buiten de *porsche ) voornamelijk aan boten.

IMG_0122_2014-11-06.jpg

IMG_0128_2014-11-06.jpg

ben er maar dadelijk in gevlogen:

IMG_0140.jpg

IMG_0144.jpg

IMG_0145.jpg

IMG_0146.jpg

IMG_0151.jpg

Attachments:
    • IMG_0164.jpg
15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 226)
    • strak werk!

@wim: de carrosserie is blank geweest want de wagen was ooit slecht herspoten geweest waardoor ze alle putjes ed. er uit hebben moeten schuren ipv opvullen.

@ollie
        : bladerunner was me voor 😀 maar deze mensen hebben we wat ervaring met oldtimers

even een update:
        er staan een paar dingen al in de verf! jammer dat ze nu net 2 weken dicht zijn waardoor de rest pas binnen 2 weken kan gespoten worden :bounce:
        de vorige eigenaar heeft de wagen laten herspuiten over 15 jaar maar in het ‘viper gruen metalic’ of toch iets dat er moest voor doorgaan.
        de orginele kleurcode is ‘viper gruen diamant’ en in deze kleur heb ik hem nu laten spuiten. om alles toch zo orgineel mogelijk te houden. ik vind de kleur vele beter :happydance:
        maar foto’s zeggen meer dan 1000 woorden:

verhees1.jpg

verhees2.jpg

verhees3.jpg

verhees4.jpg

verhees6.jpg

verhees8.jpg

@wim: de carrosserie is blank geweest want de wagen was ooit slecht herspoten geweest waardoor ze alle putjes ed. er uit hebben moeten schuren ipv opvullen.

@ollie
          : bladerunner was me voor 😀 maar deze mensen hebben we wat ervaring met oldtimers

even een update:
          er staan een paar dingen al in de verf! jammer dat ze nu net 2 weken dicht zijn waardoor de rest pas binnen 2 weken kan gespoten worden :bounce:
          de vorige eigenaar heeft de wagen laten herspuiten over 15 jaar maar in het ‘viper gruen metalic’ of toch iets dat er moest voor doorgaan.
          de orginele kleurcode is ‘viper gruen diamant’ en in deze kleur heb ik hem nu laten spuiten. om alles toch zo orgineel mogelijk te houden. ik vind de kleur vele beter :happydance:
          maar foto’s zeggen meer dan 1000 woorden:

verhees1.jpg

verhees2.jpg

verhees3.jpg

verhees4.jpg

verhees6.jpg

verhees8.jpg

Bladerunner, merci voor de info, ga zeker eens contact opnemen met deze mensen!

Bladerunner, merci voor de info, ga zeker eens contact opnemen met deze mensen!

Carrosserie Verhees Mol
                KLIK

Carrosserie Verhees Mol
                  KLIK

Mikey, ik twijfel zeker niet aan het werk van Wim en Timo :applaus: , tis dat ik een aantal werken zelf wil uitvoeren, en dan is wat te ver om regelmatig op en af te rijden naar Nederland.

Mikey, ik twijfel zeker niet aan het werk van Wim en Timo :applaus: , tis dat ik een aantal werken zelf wil uitvoeren, en dan is wat te ver om regelmatig op en af te rijden naar Nederland.

Hey Ollie ik kan u zeker CCR aanraden voor de voorziene winterwerken 🙂

Hey Ollie ik kan u zeker CCR aanraden voor de voorziene winterwerken 🙂

Duzze, proficiat met het al geleverde werk, ziet er zeer goed uit!

ik meen me een topic te herinneren waarin je de naam vermeldt van jouw carossier, maar kan het niet dadelijk terugvinden.

Heeft deze ervaring met oude Porsches, zou je de gegevens eens kunnen doorgeven aub?
                            Ik zou deze winter de beide voorspatborden van mijn 964 willen laten afnemen en 2 roestplekken laten herstellen.

Alvast bedankt!

Duzze, proficiat met het al geleverde werk, ziet er zeer goed uit!

ik meen me een topic te herinneren waarin je de naam vermeldt van jouw carossier, maar kan het niet dadelijk terugvinden.

Heeft deze ervaring met oude Porsches, zou je de gegevens eens kunnen doorgeven aub?
                              Ik zou deze winter de beide voorspatborden van mijn 964 willen laten afnemen en 2 roestplekken laten herstellen.

Alvast bedankt!

Wim

Ziet er goed uit. :up:
                                Maar klein vraagje: is carrosserie volledig blank geweest of niet.

Reden: als dat niet gebeurd is en er zit nu iets onder de oude lak te werken, komt dat binnen een jaar of zo naar buiten en dat zou jammer zijn van je werk.

Niet als kritiek bedoeld hè, maar om je straks veel plzier te laten hebben van je Porsche en duur verdiende centjes. 😉

Wim

Ziet er goed uit. :up:
                                  Maar klein vraagje: is carrosserie volledig blank geweest of niet.

Reden: als dat niet gebeurd is en er zit nu iets onder de oude lak te werken, komt dat binnen een jaar of zo naar buiten en dat zou jammer zijn van je werk.

Niet als kritiek bedoeld hè, maar om je straks veel plzier te laten hebben van je Porsche en duur verdiende centjes. 😉

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 226)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.