911 S vipergruen project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 911 S vipergruen project

• Maker
    Discussie
  • Na de schuiver die ik een 3weken geleden gemaakt heb. Heb ik besloten de Porsche deze winter volledig terug naar zijn oude glorie te brengen(nu we toch bezig zijn 🙄 ). Ik zal hier de foto’s van het verloop van het project posten. Let niet op de achtergrond, ik werk (buiten de *porsche ) voornamelijk aan boten.

IMG_0122_2014-11-06.jpg

IMG_0128_2014-11-06.jpg

ben er maar dadelijk in gevlogen:

IMG_0140.jpg

IMG_0144.jpg

IMG_0145.jpg

IMG_0146.jpg

IMG_0151.jpg

Attachments:
    • IMG_0164.jpg
15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 226)
    • Komt helemaal in orde :up:

Komt helemaal in orde :up:

Komt goed precies :applaus:

Komt goed precies :applaus:

Very nice!

Very nice!

Hij moet wel tegen de foto shoot klaar zijn he :salut: :engeltje:

Hij moet wel tegen de foto shoot klaar zijn he :salut: :engeltje:

:applaus: :respect2:

:applaus: :respect2:

vrijdag even bij de carrossier gestopt. ik ben zeer tevreden over de tot nu toe gedane werken. volledig strak gemaakt, mooi uitgeblutst, roest aan linkerdorpel volledig weggewerkt :applaus:
                          ik kan niet wachten tot hij terug strak in het pak staat :happy: !
                          foto’s spreken uiteraard meer dan boekdelen:

IMG_0773.jpg

IMG_0771.jpg

IMG_0775.jpg

IMG_0772.jpg

vrijdag even bij de carrossier gestopt. ik ben zeer tevreden over de tot nu toe gedane werken. volledig strak gemaakt, mooi uitgeblutst, roest aan linkerdorpel volledig weggewerkt :applaus:
                            ik kan niet wachten tot hij terug strak in het pak staat :happy: !
                            foto’s spreken uiteraard meer dan boekdelen:

IMG_0773.jpg

IMG_0771.jpg

IMG_0775.jpg

IMG_0772.jpg

wanneer ik hem terug heb weet ik nog niet, ik heb gezegt dat hij zijn tijd moet nemen en alles perfect moet afwerken..

de carrosier was op +-10km binnendoor. dus niet boven de 70 geweest. geen enkel probleem gemerkt. als ik er ooit mee op de autostrade moet met trailer (hopelijk nooit) zal ik hem zeker omdraaien.

Heb de mijne ook uit het hoge Noorden van Nederland gehaald, en was op voorhand gewaarschuwd, achterstevoren op de trailer, gewicht van de motor dichtbij de dissel dus.

Hiermee verder geen problemen gehad, enkel de gehuurde trailer was wat betreft remmen geen kl^te waard..

Ive

wagen met motor achteraan kun je beter altijd omgekeerd op de trailer zetten. Ik heb al een paar keer een VW busje van de jaren 70 en een paar kevers vervoerd, en altijd omgekeerd.
                                  Nooit problemen gehad.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 226)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.