911 San Pellegrino

Home Forum Stel jezelf even voor ! 911 San Pellegrino

• Maker
    Discussie

• Vincent
    Deelnemer

Hallo, toch even mezelf voorstellen. Ik ben Vincent, midden de dertig en uit Oost Vlaanderen. Na mijn 912 van 68 verkocht te hebben, na een restauratie, heb ik een nieuw project. Een 911 van 1976 Targa. Origineel een 2,7 maar er ligt nu een 3,0 in. Kleur is donkerblauw. Het word geen backdate, maar een mix van alles wat ik mooi vind. Het enige waar ik zelf nog aan twijfel is het kleur…
      20140330_114115.jpg

20140403_120629.jpg

20140713_213543.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 48)
      • Het gaat Slate Grey worden 😉

Ziet er bon uit. :up:

Zeg eens aan je vrouw dat ze de volgende keer die zweepjes, die handboeien, etc moet achterwege laten en je gaat van een “zij” ook een keer aangenaam verrast zijn. :mrgreen:

PB

Hier is de Boxster een zij en de Turbo een Hij. (Tenzij hij mij onaangenaam verrast, dan is ‘t een Zij) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Veel mensen denk ik;-)

[quote=”San pellegrino” post=200260] Het is een hij, de vorige was een zij 😉 (912).[/quote]

Eindelijk iemand met verstand, wie noemt zijn Porsche nu een “zij” :think: :think:

XXX

@San Pellegrino, kies maar voor muntgroen.
                    Is pastel en zie je zo goed als niet :happydance:

20150218_171112.jpg

20150218_171553.jpg

20150218_165147.jpg

Op deze foto’s moet er nog eens nat geschuurd worden. De zijpinkers en spiegels zijn dichtgewerkt. Er komt een spiegel op de deur langs de bestuurderskant, een chroom exemplaar van 1974. Zag die accordeonexemplaren niet graag.

20150218_165138.jpg

20150218_171148.jpg

De auto staat nog niet in kleur, maar staat sinds gisteren bij de lakkerij. Dinsdag alles gaan fitten. De week erna primen en afschuren en erna lakken. Deze foto’s zijn nog van bij mij thuis. Een bescheiden garage zonedr brug of veel plaats. Chassis staat in rode minie om stofvrij te spuiten. Erna komt hierover een epoxylaag in het zwart. Het is een hij, de vorige was een zij 😉 (912). Ik hoop eind maart volop in de montage te zitten.

Appelblauwzeegroen… 😆 dat vipergreen van op de vorige pagina vind ik wel iets hebben of dat vanille…
                          Staat hij of is het een zij nu al in kleur?

Bijna…….. :bounce:
                            Gaan we het nu eindelijk weten: zwart, wit, grijs, appelblauwzeegroen…….. :what:

😆

Update. De auto staat spuitklaar. Even ter herinnering,ik ben geen lasser lf plaatbewerker. En ik werk in een relatief kleine garage. De krassen en blutsen zijn eruit. Pinkers weg opzij.buitenspiegels eraf en gaten dicht. Kleur staat ook bijna vast…

De kleur van Saga’s porsche is idd fantastisch. Volgens de eigenaar zelf zou het jäger grun zijn i.p.v. olive. Door het gebruik van grijsfilters bij de buitenopnames is de kleur op tv iets anders dan in het echt. Ik heb de auto ooit in het echt gezien in London op een festival en hij is idd anders dan je zou verwachten. Soms hoor je ook dat hij sambesi grun is… Mischien is het geen originele kleur?

Gedrufd ga dan voor de kleur van de 911van Saga
                                  Weet ik in 1 keer of het staat op een Targa

burnusbraun

hellbronze metallic

mauritiusblau

minzgruen

pasadenagelb

platinmetallic

felsengrün metallic

turquoise

vanille

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 48)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.