911 San Pellegrino

Home Forum Stel jezelf even voor ! 911 San Pellegrino

• Maker
    Discussie
  • Hallo, toch even mezelf voorstellen. Ik ben Vincent, midden de dertig en uit Oost Vlaanderen. Na mijn 912 van 68 verkocht te hebben, na een restauratie, heb ik een nieuw project. Een 911 van 1976 Targa. Origineel een 2,7 maar er ligt nu een 3,0 in. Kleur is donkerblauw. Het word geen backdate, maar een mix van alles wat ik mooi vind. Het enige waar ik zelf nog aan twijfel is het kleur…
    20140330_114115.jpg

20140403_120629.jpg

20140713_213543.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
    • Allez, nog een paar suggesties:

REDTARGA.jpg

1976_carrera3.0_targa_1_big.jpg

limegreen74targa1109892666.jpg

…en mogen we nu bijna weten wat het gaat worden :what: :what: :what:

Ik zou ook voor iets ‘feller’ gaan of ‘n pastelkleurtje 😀

Wim

[quote=”San pellegrino” post=195752]Geen donkere kleuren voor mij. Liever eens iets gewaagd :D[/quote]

Dan is grijs metallic zeker gewaagd. :mrgreen:

Gewaagd genoeg ?

porsche-911-sc-targa-54.jpg

Geen donkere kleuren voor mij. Liever eens iets gewaagd 😀

Wim

Exclusief kleurke waar ge der nie veel van ziet, en dan met een paar mooie fuchs velgen.

Man, man, ik zou niet in uw schoenen willen staan… Zou ook niet kunnen kiezen…

Raamstijlen met klapruitje heb ik in zwart en chroom liggen. Gog, is dat raar, je kan het definitieve kleur tot een halfuur voor het spuiten kiezen he;-).
                    Zilver is ook knap…
                    78_911_SC_Targa_KM_05_Por_003.jpeg

Een speciaal kleurtje
                      maar ik ben fan van de Saga Noren 911 😀
                      Ik weet echter niet wat het gaat doen op een Targa

Ik snap wel niet als je wagen volgende week reeds een nieuwe kleur krijgt; dat je nu nog niet weet welke kleur het word 😯 :wtf:

Mooie kleur, en als de zwart beugel tegenvalt kan je deze toch ook ontlakken zodat het er een beetje ouder uitziet? Maar als je die ontlakt zou je de raamstijlen ook allemaal moeten ontlakken :up:

XXX

Laat maar komen die foto’s en zeker van de moeilijkere stukjes werk :up:

Volgdnde week word ze gelakt. Het kleur weet ik echter nog niet. Deze staat voorlopig op nummer 1. Maar moeilijk voor te stellen met een zwarte beugel…

Attachments:
                            • 5726.jpeg
                            • bridge-911-big-jpfg.jpeg

Ik denk het, alhoewel… ziet er meer metallic goud uit op mijn foto

^ Is dit Olive als hieronder?
                                72-Porsche-911S_Targa_Olive.jpg

Heb het voor grijs wel, zo leisteen achtig, maar dit spookt ook al maanden door mijn hoofd…
                                  randywells-6758p3.jpeg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.