911 San Pellegrino

Home Forum Stel jezelf even voor ! 911 San Pellegrino

• Maker
    Discussie

• Vincent
    Deelnemer

Hallo, toch even mezelf voorstellen. Ik ben Vincent, midden de dertig en uit Oost Vlaanderen. Na mijn 912 van 68 verkocht te hebben, na een restauratie, heb ik een nieuw project. Een 911 van 1976 Targa. Origineel een 2,7 maar er ligt nu een 3,0 in. Kleur is donkerblauw. Het word geen backdate, maar een mix van alles wat ik mooi vind. Het enige waar ik zelf nog aan twijfel is het kleur…
      20140330_114115.jpg

20140403_120629.jpg

20140713_213543.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
      • dubbel, sorry

Voor een targa is de kleurkeuze wat moeilijker. De donkere kleuren zijn er mooi op, maar ik veronderstel dat je liever een licht kleur wil.

Als je de raamlijsten etc zwart laat, dan vind ik dat niets boven wit gaat:

911_targa_1974_3.2.jpg

Voor een oudere look met chroom vind ik de targa mooi in ivoor, maar dat kleur had je al gehad?

Yvory_SWB.jpg

Gulf-blauw is prachtig op een coupé, maar wellicht minder op een targa. Hoewel:

1972_Porsche_911T_Targa_Gulf_Blue.jpg

Ik heb het wel voor pastelkleuren, mijn 912 stond in Elfenbaumweiss. Dus oranje zit er niet in. Op de koffer ligt een grille van een 964 zoals je kan zien. Zo veranderingen vind ik wel leuk…

[quote=”San pellegrino” post=188998]Het enige waar ik zelf nog aan twijfel is het kleur… [/quote]

Al aan oranje gedacht? :relaxman:

Welkom hier 😉
                Zo’n projectjes zijn altijd leuk om te volgen, zeker met voldoende foto’s en uitleg :happydance:

Welkom hier,

hou je vooral niet in met het plaatsen van foto’s van de werken die zijn uitgevoerd
                  aan de targa. 😀

Costa

wat een hotie die blauwe targa *luv *luv *luv , vraag me af hoe hij er zou uitzien zonder ducktail, nog meer *luv *luv *luv

welkom! en wat het ook wordt, ben benieuwd… persoonlijk zou ik niet al te veel doen, verlagen ev. sportonderstel, wielkasten goed vullen met ‘de juiste velg’, eventueel ducktail en een ‘zijschriftje’ Porsche op de deuren dat goed matched met een funky kleurke… jaren 70′ was er volgens mij vol van?
                      74911Blueduck0112290066091236394624.jpg

74targa1236539417.jpg

in ieder geval, genoeg inspiratie op google. Vooral ook eens zoeken op: pelican parts show me your hot rod targa. Alle ‘show me your’ draadjes daar zijn altijd vol foto’s… al moet je ook soms wel eens goed snakken naar adem want smaken kunnen verschillen :puke:

welkom en we hebben hier graag véél foto’s. 😀

welkom, supermooie wagens, blijven posten met veeeeeeel foto’s. :up:

Welkom op het *porsche forum :drink:
                            Succes met de werken

welkom
                              en succes ben benieuwd
                              naar het resultaat
                              :drink:

Hallo, welkom !
                                Je wil niet backdaten, maar in bijlage toch een mooi ideetje…..

Attachments:
                                • TARGA.jpg
                                Wim

Welkom Vicent, en succes met je project. :up:

Als ik het goed heb was dit in een vorig leven een 911 carrera 3.0 Targa !!
                                    Ikzelf zou deze nooit ombouwen, maar moet wel toegeven dat deze zeer mooi gemaakt is met alle kleine details er bij !

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.