911 SC 1983

Home Forum Stel jezelf even voor ! 911 SC 1983

• Maker
    Discussie
  • Heren,

Bij deze wil ik u melden dat ik vandaag ook eigenaar ben geworden van een Porsche 911 SC 1983. Heb de historiek van de wagen maar er is geen onderhoudboekje niet meer. Weet iemand waar ik een leeg kan halen zodat ik volgens al de facturen dit boekje kan invullen. Is natuurlijker mooier in een boekje dan losse facturen hey.
    Wanneer de wagen proper staat zal ik foto posten, maar geef me nog even de tijd.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Ben ik de enige die foto’s mist? LOL… :engeltje:

Welkom op het Porsche forum. :drink:

Welkom

welkom.

ken

welkom en veel leuke en veilige km’s

Bedankt voor de tip. Idd facturen zijn een meerwaarde, het boekje natuurlijk niet, maar het is gewoon mooi om erbij te hebben.

je kan ook bieden op één exemplaar bladerunner … wie weet?
                  ik had er eentje op iebeej gevonden voor nog geen 50 euro en gratis verzonden

Welkom en HIER 400 euro goedkoper

welkom en veel plezier met het opknappen, poetsen en rijden natuurlijk !

voor een onderhoudsboekje KLIK hopelijk zit er eentje bij dat overeenstemt met het bouwjaar van je SC. voor de optiestickers KLIK
                      is idd geen meerwaarde Wim, maar wel handig om in één oogopslag bijv de KM stand in perspectief van jaren te overzien.

Welkom! :salut:

De SC’tjes stromen binnen de laatste tijd!
                        Ik kan dit enkel maar toejuichen :driver:

XXX

Welkom met je SC :up:

Wim

Welkom, en boekjes kun je los bestellen of op het internet vinden.

maar zie de meerwaarde er niet van in buiten de facturen. 💡

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.