911 sc ’83

Home Forum Stel jezelf even voor ! 911 sc ’83

• Maker
    Discussie
  • hallo,
    ik ben peter en heb me een 911 sc van ’83 gekocht 😀

Attachments:
    • PICT0514.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • zijn er verschillende kwaliteiten in de ombouw sets voor de kettingspanners , ik heb al eens rond gekeken en er is wel veel prijs verschil 😯

Wim

Sloten van de deuren kun je aanpassen op de sleutel van je contactslot. 😉

roy

Welkom!!! Zeker aan te raden die hydraulische kettingspanner!

Mooie kleur op een mooi model, congrats!! :coolness:

geen idee welke demper het is , rvs demper met 2 uitgangen van 85mm 😕

PICT0512.jpg

PICT0513.jpg

XXX

Welkom Peter, korte voorstelling met één foto is prima, met twee foto’s is beter,… :lekker:

S2

Zo zien we het graag, een voorstelling onmiddellijk met foto 🙂

Welkom!

dank u 😀
                    er moeten nog wel enkele dingen aan gebeuren , de achter ruitenwisser ontbreekt en de deuren hebben niet dezelfde sleutel als het contact een paar nieuwe voetmatten ( deze zijn nu zwart alle andere zijn blauw ) en de kettingspanners zou ik ook willen veranderen naar hydraulische kettingspanners

De goei keuze,… heb ik ook gemaakt ! Ziet er leuk vwaturke uit.
                      meer fotokes, da hebbe we hier graag !
                      Is dat een SSI demper die ik daar zie blinken?

Have fun with it !
                      Den James

dank u 😀
                        er moeten nog wel enkele dingen aan gebeuren , de achter ruitenwisser ontbreekt en de deuren hebben niet dezelfde sleutel als het contact een paar nieuwe voetmatten ( deze zijn nu zwart alle andere zijn blauw ) en de kettingspanners zou ik ook willen veranderen naar hydraulische kettingspanners

Yes..weer eentje bij ,en een coupe :relaxman:

Welkom op het *porsche forum :drink:

Kort maar krachtig. 😀

Welkom Peter.

Welkom Peter,
                                Mooie 911 sc heb je.
                                Mooie kleur.
                                Veel plezier met je aankoop.

Welkom hier! Mooie wagen heb je daar, met alle opties die je wil (ik dan toch 😉 ).

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.