Home › Forum › Gestolen Porsches › 911 SC gestolen en LoJack info.
- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door Wim.
-
MakerDiscussie
-
6 juni 2015 om 14:29
[i][b]Help!! mijn 911sc zwart met 17″cup velgen, is gisteren,5 juni 2015 in Valkenburg gestolen.
ongelofelijk, 30 minuten winkelen, weg .
kenteken PD-VX-01 ..WIE O WIE geeft mij de gouden tip?
0653-494949[/b][/i]Vandaar dat ik dus geen alarm heb, maar het LoJack systeem.
Hadden ze hem misschien al terug.
Eigenlijk wel erg dat je de Porsche op een bepaald moment nergens meer kunt parkeren. -
MakerDiscussie
-
Deze maand 2 gestolen auto’s terug gevonden via LoJack.
24 juli om 11:42 ·
Deze week ontving de LoJack meldkamer een melding van leasemaatschappij Arval. Eén van haar lessees meldde dat zijn Volkswagen Polo niet meer voor de deur stond. Na het activeren van de LoJack VLU7 in de Polo werd deze door het LoJack recovery team gelokaliseerd in een woonwijk in Roosendaal. In overleg met de Nationale Politie en VbV en na goedkeuring door Arval is besloten het voertuig niet direct veilig te stellen, maar voor korte tijd te laten observeren. Hiertoe heeft de politie het voertuig voorzien van extra peilbakens en onopvallende surveillance geplaatst. Dit heeft later die dag geleid tot de aanhouding van twee personen. Get it back with LoJack!Andere betrof een Range Rover Evoque die in een loods stond.
En mooi opgelost zo, de daders ook meteen gepakt. :up:Deze maand 2 gestolen auto’s terug gevonden via LoJack.
24 juli om 11:42 ·
Deze week ontving de LoJack meldkamer een melding van leasemaatschappij Arval. Eén van haar lessees meldde dat zijn Volkswagen Polo niet meer voor de deur stond. Na het activeren van de LoJack VLU7 in de Polo werd deze door het LoJack recovery team gelokaliseerd in een woonwijk in Roosendaal. In overleg met de Nationale Politie en VbV en na goedkeuring door Arval is besloten het voertuig niet direct veilig te stellen, maar voor korte tijd te laten observeren. Hiertoe heeft de politie het voertuig voorzien van extra peilbakens en onopvallende surveillance geplaatst. Dit heeft later die dag geleid tot de aanhouding van twee personen. Get it back with LoJack!Andere betrof een Range Rover Evoque die in een loods stond.
En mooi opgelost zo, de daders ook meteen gepakt. :up:mijn 997 is af fabriek uitgerust met een vehicle tracker systeem (VTS), maar blijkbaar is dat een erg duur abonnement (± 500€:jaar). heeft iemand daar ervaring mee en is dit het waard?
Zou volgens de monteur niet kunnen, maar je weet het inderdaad nooit.
Ik veronderstel dat ze die Lojack ook wel kunnen traceren met een toestelletje en het vervolgens verwijderen.
Nu goed, is weer een obstakel bij en vraagt extra tijd.Even nog een kleine mededeling mails over inbouwen LoJack.
Als je er eentje wilt komen ze deze gewoon bij je thuis installeren, hoef je niet voor naar een garage.
Enigste voorwaarde is dat ze droog kunnen/moeten staan werken.Is de mijne niet hoor, is een oproep van iemand die ik hier gepost heb.
Pfff wat erg voor je Wim, hopelijk vinden ze hem terug!
Toch niet meer normaal dat je nergens meer kunt komen en je P rustig even achter laten!!
Eigenlijk van de zotte dat we dit soort maatregelen moeten treffen 🙁
Maar heb ook een GPS locator die mij een seintje geeft als het voertuig ongevraagd zich boven een bepaalde snelheid verplaatst …
Eerder had ik handige buurjongens, die een systeem hadden ontwikkelt waarbij je een SMS kon sturen met “SNELHEID NUL” – waarop het systeem de motor uitschakelde – en een startonderberker inschakelde op het moment dat het voertuig een GPS snelheid van NUL zou hebben … bijv. in een file of voor een verkeerslicht.
[quote=”deepee” post=206806]
een diefstalverzekering kost jaarlijks al snel +500 euri, dit systeem blijkbaar naast de aankoop 10 euro abonnement per maand.
[/quote]Ik heb dus 299,00 betaald voor 2 jaar in abonnement, dus in feite maar een goede 50.00 euro betaald voor kastje.
Dit is wel door verzekering allemaal geregeld, dus zal een soort van korting zijn op de genomen verzekering voor de Karmann.Zitten er allebei in, en dit heb ik gedaan omdat ik bij de eerste zelf alles kan volgen op computer en telefoon als er iets gebeurd.
Dus zie dan de auto rijden op google als ik dit activeer.
LoJack gaat alleen in werking als ik een melding geef van gestolen via de GSM.Hey Wim,
Betekent dit dat je de GPS Tracker Ultra, waarover je onlangs sprak in een ander draadje, niet meer gebruikt, of combineer je deze systemen?
Hier een kaart van LoJack waar het allemaal dekking geeft, en sinds kort ook de gehele EU en Oostblok landen, al staat dat nog niet op het kaartje maar wel op contract.
LoJack is een systeem wat niet weg te drukken is want werkt niet via satellieten, maar op frequenties.
Dus zelfs als deze in een container staat die geprepareerd is voor alarmen te onderdrukken blijft LoJack werken.
Ik heb nu een 2 jarig abonnement met aanschaf apparaatje en betaalde daarvoor 299, 00 euro inclusief inbouw, dit is wel geregeld door mijn verzekering.Deze is zich ook bewust dat alarmen niet meer van deze tijd zijn en veel te kostbaar zijn voor klant en er ook allerlei problemen met zich voordoen.
hier de url http://www.lojackbenelux.com
ik ben ook zelf even op zoek gegaan, wim heeft als als een van de slechts 1,5 modereatoren genoeg aan z’n hoofd. ofwel profiteert hij (terecht) even van de eerste zonnestralen.
een diefstalverzekering kost jaarlijks al snel +500 euri, dit systeem blijkbaar naast de aankoop 10 euro abonnement per maand.
één zwakte in het systeem heb ik gemerkt: het systeem is niet actief in Duitsland.ook in je eigen garage thuis zoveel mogelijk fysieke hindernissen voorzien die snelle diefstal beletten/vertragen. naast de andere startbeveiligingen die mogelijk zijn.een degelijke wielklem bijvoorbeeld. een degelijke kost nauwelijks 100 euro.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.