911 SC Jongensdroom

Home Forum Stel jezelf even voor ! 911 SC Jongensdroom

• Maker
    Discussie

• Karel Brouwers
    Deelnemer

Ook hier een nieuw lid die zo goed als een SC van 1982 in huis gaat halen 🙂
      Verkoop is rond maar staat nog in een loods – moet nog douane passeren (Amerikaan) – een check-up en naar de keuring.
      Fototjes zullen wel nog volgen 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
      • De auto blijft een droom maar soms droom ik verder om te wisselen met een 993. Is een moeilijke beslissing want het karakter en de looks van een ouder model zijn onevenaardbaar, maar zo n 993, i love the sound, de heupen en het iets meer modern comfort. Het liefst van al zou ik de SC houden en er een 993 willen naast parkeren maar dat laat de portemonnee niet toe…

Ja, dat klopt!

[quote=”KB911″ post=258917]…staat nog in een loods – moet nog douane passeren (Amerikaan) …[/quote]
            Volgens het verkooptopic werd de wagen 2 jaar geleden geïmporteerd.
            :think:

Vanwaar de verkoop?

In eerste instantie was het een jongensdroom …

Ja dat klopt. Had ervoor eindelijk de tijd genomen om wat foto’s te maken wat ik veel eerder al wou doen 🙂

PM

Staat deze niet te koop in een ander topic?

Eindelijk eens wat fotootjes

Wees welkom op dit forum :first:

Vanwege een tevreden SC-bezitter. :salut:

XXX

Welkom Karel en proficiat met de aankoop.
                          Foto’s :popcorn:

Welkom op het forum , en proficiat met de SC dit was ook mijn eerste P aankoop !

Welkom en proficiat met je aankoop! :up:

Welkom :up:

Welkom op het forum en veel :driver: plezier…

Welkom op het forum alwaar menig van ons zijn jongensdroom heeft waargemaakt!

Hoe en waar heb je die SC gekocht?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.