911 sc start niet meer

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 sc start niet meer

• Maker
    Discussie
  • Hey allemaal tis weer even geleden dat ik hier nog was maar heb terug een vraag voor jullie, mijn sc wilt niet meer starten na altijd zonder problemen gestart te hebben . ik heb al de bougies eruit gedraaid maar leken niet nat te zijn heb ze toch voor alle zekerheid droog gemaakt maar of dat genoeg is weet ik niet(alles ruikt toch naar benzine maar hoe kan ik dat het beste oplossen ?, ook de bobine heb ik nagekeken met bougie op de motor maar zag geen vonk) kunnen jullie mij misschien nog wat tips geven waar ik eventueel zou moeten zoeken ? grtz en alvast bedankt

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • ben batterij nu aant opladen zullen morgen eens zien of ze genoeg geeft kga alles nu eens laten rusten (ikke en de auto 😀 en dan fris morgen nog eens zien ) bedankt voor jullie tips grtz

Ben je zeker dat het niet gewoon je batterij is die de geest heeft gegeven? Ik had hier namelijk hetzelfde voor na de strenge winter. Normaal gezien nooit problemen, maar nu gaf ze gewoon niet meer genoeg. Vervangen door een nieuw, en starten zonder problemen 😀 .

hoe bedoel je “klikje” geven ? na het geluid van het aanslaan van de benzinepomp ? neen dacht van niet ,als ik doordraai met de sleutel is alleen nog maar het geluid van het rond draaien van de starter te horen

Als je de sleutel omdraait, doet ie dan nog ‘iets’ ?

Een klikje geven of zo ?

alles ging nog zijn gang (starten,uitzetten ,terug starten ) ook toen ik een nieuwe verdeelkap heb geplaatst, maar de dag erna wou hij niet meer starten , benzinepomp slaat wel aan maar na contact en “demareren” geen vonk uit de bougie (had die getest op een schroef van de motor maar weet niet of dat goed genoeg was , misschien op de cilinder zelf eens proberen ?)ondertussen batterij leeg dus die maar eerst terug opladen en alle bougies eruit om te drogen , heb een nieuwe bobijn besteld aangezien ik toch van plan ben om alles te vernieuwen,allez ik hoop dat ik een verlossende tip krijg van jullie, grtz

hallo,
                best eens meten of je spanning krijgt op de bobijn,benzine zal hij wel krijgen,bobijn kan je ook uitmeten op weerstand. 🙄
                Is dit gebeurd na demontage of is hij stilgevallen?
                grtz.
                frankyvdb
                911sc 3.2

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.