911 sc/targa/3.0/3.2 advies gevraagd

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening 911 sc/targa/3.0/3.2 advies gevraagd

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 57)
    • Die doet mij een beetje denken aan de mijne toen ik hem kocht….. Nieuw gelakt maar ne vuilbak van binnen en geen fotokes van het blok 🙄

[quote=”9ierre” post=132299]Zin wel is maar een kwartiertje van bij mij, maar vrees dat je weing aan me zal hebben. Vermoed dat ik enkel wat kwijl zal achterlaten :lol:[/quote]
        Hèhè, allez das wel wa dichter. Voor mij ist een u en half rijden :/

Zin wel is maar een kwartiertje van bij mij, maar vrees dat je weing aan me zal hebben. Vermoed dat ik enkel wat kwijl zal achterlaten 😆

[quote=”bully” post=131239]Een belg…klikhierop

Normaal kan ik woensdag eindelijk deze gaan bekijken, iemand zin om mee te gaan 🙂 ?

Tja dat soort eigenaren heb je erbij. Auto staat al 10 jaar op z’n naam dus dat klopt. Iig geen afgeragde petjes-mobiel.

[quote=”bully” post=132270]Dit kon wel eens een koopje zijn. klikhierop[/quote]
                “In 10 jaar 4.000 km gereden” 😯

Revisie is al meer dan 10 jaar geleden gebeurd! :sarcastisch

Dit kon wel eens een koopje zijn. klikhierop

[quote=”bully” post=131982]Onderdelen klikhierop te koop.[/quote]
                      Interieur van rhd is hetzelfde als lhd als ik het goed heb?

Onderdelen klikhierop te koop.

jan

gereviseerd ja, moet je echt van opletten, zeker als er geen facturen zijn.
                          Ergens wat rubbers vervangen en nieuwe bougies durven sommigen ook al een revisie te noemen.
                          Ik zou toch niet te rap kopen. 19 000 lijkt goed, maar dan mag je al niet te veel kosten hebben.
                          voor een kofferdeksel moet je zeker voor een origineel gaan, heb een
                          vriend die met polyester parts heeft gewerkt en dat komt niet goed, te veel verschil.
                          Koop direct een wagen die in orde is, ik zou je persoonlijk aanraden uit te kijken voor een 3.2 met G50 boite, je zal meer betelen maar je hebt dan wel veel meer in je handen, ook qua marktwaarde.
                          Good luck

Vraagprijs is altijd maar een vraagprijs. Ik heb al tweemaal voor een sc
                            25% onder de vraagprijs geboden en heb hem steeds gehad voor 20% onder de
                            vraagprijs. Wie niet waag niet wint, zeker als de wagen al wat langer te koop
                            staat.

Als je stukken voor het koffer-moterdeksel moet hebben zou je inderdaad
                            wel eens een langere zoektocht moeten kunnen ondernemen om hier aan te raken
                            in deftige staat.

Er is natuurlijk nog altijd Ebay. Ik heb mijn bumpers besteld via ebay.de
                            bij Polen. Waren steeds correct en deftig origineel materiaal.
                            Het prijsverschil was minstens 50% tov de gekende adressen in B en NL voor
                            vervangstukken.

Gisteren naar een sc gaan kijken. Gereviseerde motor en koppeling (wel geen facturen)Ziet er mooi uit al kan de lak beter, mss met een polierbeurt en wat spotrepairs in orde te maken.
                              Zetels zijn leer maar volledig uitgedroogd, achterzetels slecht overtrokken. Dorpels zien er goed uit, klein beginnend blaasje aan achterbumper net aan de harmonicarubber. Kofferdeksel is wat gebogen, wrs een te hoog voorwerp erin gelegd en dichtgedaan. Zou dit makkelijk terug in vorm te krijgen zijn? Motorklep achteraan is ook wat gegolfd, deze zijn blijkbaar moeilijk tweedehands te vinden, zou een polyester exemplaar goed zijn?
                              Pompjes van koffer en motorkap zijn defect, maar dat kost 2x niks.
                              Rijdt en schakelt heel goed en soepel, hij heeft wel geen facturen ofzo. Chassisnr en motornr zijn van zelfde jaar, maar hoe weet ik of dit de motor was die er uit de fabriek in lag?
                              Staat niet op internet dus kan geen link plaatsen. VP 19000, lijkt jullie dat nt te duur?

[quote=”kristofL” post=131314][quote=”bully” post=131313]De zwarte is ook een SC maar met een 3.2 motor en spoilers.[/quote]
                                Ok minder makkelijk om niet als oldtimer in te schrijven in belgie maw…[/quote]
                                En is blijkbaar een amerikaantje

[quote=”bully” post=131313]De zwarte is ook een SC maar met een 3.2 motor en spoilers.[/quote]
                                  Ok minder makkelijk om niet als oldtimer in te schrijven in belgie maw…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 57)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.